Kansai
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Seizoen: Winter Temperatuur: -11°C tot -5°C Weersvoorspelling: Er is een grote kans op sneeuw, die samen gaat met de aanhoudende kou.

Event: Door de aanhoudende kou zijn wilde Pokémon maar moeilijk te vinden.

Nieuwste reizigers: Josh Bentley, Callie Ophey en Akira Amauri.

Laatst gevangen Pokémon: Kecleon

Laatst behaalde gymbadge: -

Important Topics
► Regels
► Beginners Hoekje
► Uitleg
► Topic Search
► Pokémon Catching
► Pokémon Location
► Pokémon Evolving

► Pokemon Breeding
► Safari Zone
► Shiny Shop
Lotteries!
Loterijen
De start van een nieuw avontuur - Pagina 2 EggEgg Raffle
De start van een nieuw avontuur - Pagina 2 FirestoneEvolution Items Draw
De start van een nieuw avontuur - Pagina 2 Bag_Charizardite_Y_Sprite Mega Stone Lottery
Safari Zone!
Current Safari Zone Pokémon:


Awards!
Personage van de Maand:De start van een nieuw avontuur - Pagina 2 Ayy
Pokémon van de Maand:De start van een nieuw avontuur - Pagina 2 Ayy
Topic van de Maand:De start van een nieuw avontuur - Pagina 2 Ayy
Gevecht van de Maand:De start van een nieuw avontuur - Pagina 2 Ayy

Linkpartner Button
De start van een nieuw avontuur - Pagina 2 Kansai2
Code:
[url=http://kansai.actieforum.com/][img]http://s23.postimg.org/5bsqpj3w7/kansai2.png[/img][/url]
Linkpartners
De start van een nieuw avontuur - Pagina 2 334qjiw

 

 De start van een nieuw avontuur

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Yara Towler

Yara Towler


Aantal berichten : 22
Leeftijd : 25
Woonplaats : Cotton City

Karakter Kaart
Leeftijd: 17
Type trainer: Coördinator
Pokémon Team:

De start van een nieuw avontuur - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De start van een nieuw avontuur   De start van een nieuw avontuur - Pagina 2 Emptywo dec 25, 2013 9:53 pm

“Is er iets? “ hoorde ze Jasper vragen, wat haar uit haar gedachte hield. “Ow had je het tegen mij? Nee hoor,” lachte Yara en beetje beschamend, omdat ze niet echt aan het opletten was.
Ze ziet dat Monster aandacht zocht van Jasper door aan zijn schoen te trekken. De totodile liet zijn vuist zien en wees naar de andere twee starters. “áh hij wilt vechten,” dacht Yara. “Een stoot?” hoorde ze Jasper mompelen. Yara vond het best zielig om Jasper en zijn Pokémon zo te zien samen. Yara hoop dat ze dit zelf nooit hoeft mee te maken, maar dat kan ze ook niet zeker over zijn. Ze kan nu niet weten welke Pokémon ze krijgt en vangt en wat er allemaal op haar pad komt. “Wil je... vechten? “ vroeg de jongen even later. Yara zag dat Gwyn in haar oog hoekte ja knikte met zijn hoofd. “Tegen mij?” vroeg Jasper er toen achter na.  Yara keek even zielig naar haar voeten. Ze vond het zo triest om dit te zien, het is niet alleen vervelend voor Jasper, maar ook voor de Totodile. Jasper leek het te begrijpen wat Monster wou “Wat kan een Totodile? Buiten krabben, stoten en meppen?”vroeg Jasper. Gwyn begon te praten en zei “Pokémon leren langzaam nieuwe technieken en bewegingen. Starters kunnen vaak nog niet veel. Volgens mij kan Totodile in ieder geval wel Scratch gebruiken,” hij keek even naar zijn Turtwig en vervolgde zijn uitleg met “Een beginnende Turtwig kan Tackle, volgens mij.” “Wil je eerst tegen mij of tegen Yara vechten?” vroeg Gwyn aan Jasper terwijl hij naar hem keek.  Yara zag het wel zitten om met haar Tortic te gaan vechten, ze is benieuwd hoe ze haar aanvallen zal doen. Ook al zal haar Tortic nu alleen nog maar Scratch kunnen, wat ook niet echt een aanval wat een Coordinator zal gebruiken, maar dat was niet erg nu. Yara was benieuwd met wie Jasper als eerste zal willen vechten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jasper Veer

Jasper Veer


Aantal berichten : 36

Karakter Kaart
Leeftijd: 12 Jaar
Type trainer: Trainer
Pokémon Team:

De start van een nieuw avontuur - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De start van een nieuw avontuur   De start van een nieuw avontuur - Pagina 2 Emptyvr dec 27, 2013 8:15 pm

Zijn vraag werd gelukkig minder verrast beantwoordt. ´Pokémon leren langzaamaan nieuwe technieken en bewegingen. Starters kunnen vaak nog niet veel. Volgens mij kan Totodile in ieder geval wel Scratch gebruiken,´ legde Gwyn uit. De jongen knikte, zeker omdat hij eigenlijk al achter deze ´Scratch´ was gekomen. De schrammen op zijn voorhoofd en handen waren het bewijs ervan. De blauwe krokodil had zich al goed tegen hem kunnen verdedigen, dus maakte de jongen niet veel zorgen over de krokodil. Het was echter hem nog een mysterie wat zijn rol bij het gevecht was. In zijn herinneringen had hij kinderen de wezens zien aanroepen met namen die in het Engels waren, maar bij de vertaling wel de aanval van de Pokémon symboliseerde. Er was bijvoorbeeld een jongen geweest die een soort oranje draakje met de punt van zijn staart in de fik, aanspoorde om ´Ember´te gebruiken. Het kleine draakje schoot lichtjes naar voren en vuurde dan uit zijn bek een kleine vlam op de tegenstander af. Ember was immers een klein vlammetje. Jasper fronste. Gold dat nou ook voor zijn eigen Pokémon? Indien dat klopte, wanneer leerde de krokodil een nieuwe techniek? Gwyn had namelijk gezegd dat de Totodile nu enkel 'Scratch' als aanval kende en niet meer dan dat. De albino breeder vervolgde zijn verhaal. 'Een beginnende Turtwig kan Tackle, volgens mij.' Er was dus inderdaad een soort niveau gaande. Maar waarom kon zijn Turtwig enkel Tackle en niet bijvoorbeeld Scratch? En waarom niet andersom? Een Tackle was gewoon het pleuren op de ander als het ware. Scratch leek hem een simpele felle uithaal. Zijn blauwe ogen vielen op Tharu, de Turtwig van Gwyn. Dat schildpadje had geen klauwen, maar haast bloempotjes als poten. Dat verklaarde een boel, Turtwig had geen klauwen om uit te halen. Spoedig voelde de jongen de blik van Gwyn op zich rusten en ruw wakker geschudt uit zijn gedachten, keek hij de ander een beetje schuw aan. 'Wil je eerst tegen mij of tegen Yara vechten?' Jasper keek de twee twijfelend aan. Monster wilde vechten, maar hij wist geeneens tegen wie en of hij daar persoonlijk klaar voor was. Voor de zoveelste keer gleed zijn blik naar de krokodil die naast zijn voeten plaats genomen had en vastberaden naar voren staarde, alsof het wezen niets anders voor ogen had om te winnen ongeacht zijn tegenstander. Jasper liet een glimlachje zien. Het maakte Monster dus helemaal niets uit, anders had de kleine rakker het laten blijken met een stunt. Dus de beslissing lag aan hem. Gwyn of Yara? Schildpad of een kuiken? Een kuiken leek hem niet zo sterk en zou waarschijnlijk enkel pikken. Een schildpad zou juist defensiever zijn met zijn schild en harde, zware lijf. Hoewel, die had ook een harde beet, want die kaken waren niet groot voor niets. De keuze was gemaakt. "Gwyn, ik daag jou uit tot een gevecht!" zei Jasper met een grijns. Hij liep snel van het bankje vandaan, richting een klein veldje dat eigenlijk tot een pad behoorde dat richting het lab leidde. Tot zijn verbazing had Monster hem braaf gevolgd en stond deze voor hem, paraat met zijn gebalde vuisten voor zich.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gwyn Comorque

Gwyn Comorque


Aantal berichten : 66
Leeftijd : 25

Karakter Kaart
Leeftijd: 14 jaar
Type trainer: Breeder
Pokémon Team:

De start van een nieuw avontuur - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De start van een nieuw avontuur   De start van een nieuw avontuur - Pagina 2 Emptyma dec 30, 2013 10:19 am

Hoewel ik niet bepaald competitief was, vond ik een gevecht zo nu en dan wel interessant. Ik zou er ook ervaring mee kunnen opdoen en ik zou later ook meer Pokémon kunnen vangen. Gevechten hadden dus hun voordelen, zelfs als ik niet van plan was om alle Gym badges te verzamelen. Mijn blik gleed even naar Tharu, die nieuwsgierig naar mij en Jasper keek. Waarschijnlijk had hij ook wel door dat er een gevecht aankwam. "Gwyn, ik daag jou uit tot een gevecht!" Ik knikte. “Uitdaging aanvaard!” Ik volgde met Tharu Jasper naar een veldje wat verderop. Dat was inderdaad wel handiger dan midden op het pad twee Pokémon laten vechten. Na een paar meter vond ik dat we wel op de juiste plaats stonden en ik stopte met lopen. Tharu leek te begrijpen wat er was en ging een meter of twee voor mij staan. Nu pas drong het echt tot me door; dit zou mijn eerste gevecht zijn! Ik keek naar de Turtwig voor mij. “Ben je er klaar voor, Tharu?” zei ik zacht. Tharu keek even om naar mij en knikte. Mijn blik gleed naar Jaspers Totodile. Hij leek er ook al klaar voor te zijn. Aangezien ik de uitgedaagde was, vermoedde ik dat ik de eerste zet mocht doen. Niet dat ik veel keus had, Tharu kon alleen nog maar Tackle. Het was in ieder geval iets. “Tharu, gebruik Tackle!” riep ik, en meteen stormde hij op Monster af – en hij was nog best snel voor zo'n log wezen. Hij “tackelde” de Totodile en kwam meteen daarna weer mijn kant op. Ik vroeg me af hoeveel effect de aanval had gehad op Monster. Hij zag er immers ook uit als een sterke Pokémon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yara Towler

Yara Towler


Aantal berichten : 22
Leeftijd : 25
Woonplaats : Cotton City

Karakter Kaart
Leeftijd: 17
Type trainer: Coördinator
Pokémon Team:

De start van een nieuw avontuur - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De start van een nieuw avontuur   De start van een nieuw avontuur - Pagina 2 Emptydo jan 02, 2014 2:07 pm

“Gwyn, ik daag jou uit to een gevecht!” zei Jasper.  Gwyn knikte en zei “Uidagin aanvaard!” Yara pakte haar Torchic op en volgede de twee trainers naar het grasveldje waar ze gingen battle. De trainers stonden er klaar voor. De twee Pokémon stonden er zelfverzekert bij. Ze was benieuwd wie er zou gaan winnen. Beiden Pokémon zagen er sterk uit, maar of beide trainers er klaar voor waren, dat betwijfelde ze. Maar ergens kon het wel een mooi gevecht worden. “Tharu, gebruik Tackle!” riep Gwyn. Yara zag dat de Turtwig naar de Totodile rende en hem een stoot gaf met zijn hoofd. De aanval zag er goed uit voor een beginnende Pokémon. Yara was benieuwd wat de Totodile nu zou doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jasper Veer

Jasper Veer


Aantal berichten : 36

Karakter Kaart
Leeftijd: 12 Jaar
Type trainer: Trainer
Pokémon Team:

De start van een nieuw avontuur - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De start van een nieuw avontuur   De start van een nieuw avontuur - Pagina 2 Emptyvr jan 03, 2014 11:55 am

Gwyn accepteerde zijn uitdaging. Wauw. Jasper vroeg zich nu echter af wat voor een gevecht er geleverd zou worden. Hij wist vrij weinig van Pokémon gevechten af, buiten dat de trainer dingen riep en de Pokémon dat vervolgens uitvoerde. Nu hij er over nadacht, speelde strategie ook geen rol in gevechten? Je wilde immers winnen en dat kon je op meerdere manieren doen, zoals door de tegenstander te misleiden of obstakels te vormen. In meerdere bordspellen, zoals Risk had je dat bijvoorbeeld ook. Het was eigenlijk vrij toevallig dat hij nog een miniatuur versie van dat spel meegenomen had en zelfs nog in zijn rugtas zat. Het was een middel tegen verveling en bovendien, waarom niet? De jongen voelde zichzelf afdwalen en zag tot zijn schrik dat een 'Tackle' Monster fel in zijn gezicht geraakt had. De Totodile liet echter geen enkele kreun horen en bleef sterk op zijn plek staan. De schade die de Pokémon opgelopen had, kon hij niet goed inschatten, omdat hij enkel de rug van Monster zag en daar was hij niet geraakt. De tijd tikte echter door en het was tijd voor zijn set. Hij besloot het echter met een strategie aan te pakken, omdat hij het gewoon uit wilde proberen, en waarom niet nu? Oké, hij wist dus waar hij bij de Turtwig moest opletten. Het bleef een schildpad met een lant op zijn hoofd en- wacht! Een schildpad! Het wezentje moest moeite hebben om na gevloerd te zijn overeind te komen! Nu moest hij nog iets slims voor verzinnen. Zijn blik gleed over het strijdveld, die lichtjes bezaaid werd met zand. Dat ging hij gebruiken. Jasper, nu vol energie, gaf de eerste commando ooit aan Monster. "Monster, gebruik Scratch!" De Totodile leek eerder niet te gehorzamen, maar volgde ditmaal zwijgend de bevelen op en sprintte naar de Turtwig toe met zijn klauw gereed en dreigde uit te halen toen de afstand overbrugd was. "Snel een stoot op het zand!" Nog net zag Jasper Monster fronzen om de rare commando, maar stootte vervolgens wel op het zand die de lucht in schoot. De plotselinge verandering van de aanval moest de Turtwig genoeg hebben laten schrikken en ook de trainer om het wezentje op zijn rug te krijgen. Zo niet, dan had Jasper er iets voor. "Scratch tegen zijn ogen, en dan zijn borststuk!" De Totodile gaf een uithaal richting de ogen van de Turtwig, maakte een vuist gereed en gaf toen weer een stoot tegen de borsstuk van de Pokémon om hem permanent omver te krijgen. "Monster, dat heb je top gedaan!" Monster leek tevreden te zijn met de strategie die de jonge trainer verzonnen had, in gevecht was hij vele malen beter dan dat figuur waarmee hij eerder kennis maakte. Misschien.. was Jasper zo slecht nog niet, maar dan moesten ze het gevecht wel eerst winnen. "Monster, keer terug naar je ositie, klaar voor de verdediging." Monster snelde zo snel als hij kon naar zijn startpunt en hield zijn poten beschermd voor zich voor een eventuele tegenaanval.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gwyn Comorque

Gwyn Comorque


Aantal berichten : 66
Leeftijd : 25

Karakter Kaart
Leeftijd: 14 jaar
Type trainer: Breeder
Pokémon Team:

De start van een nieuw avontuur - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De start van een nieuw avontuur   De start van een nieuw avontuur - Pagina 2 Emptyza jan 04, 2014 3:46 pm

De tackle van Tharu had effect gehad. Monster maakte geen geluid, maar ik vermoedde dat het niet volledig pijnloos was geweest. Ik wist niet hoeveel schade de Totodile had opgelopen, maar daar zou ik nog wel achter komen. Tharu stond terug bij mij, en mijn tegenstander leek in verdachten verzonken te zijn terwijl hij waarschijnlijk nadacht over een goede strategie voor een aanval. Niet dat er zo veel mogelijkheden waren, deze Pokémon waren immers nog maar starters.  "Monster, gebruik Scratch!" was het commando van Jasper nadat hij even had nagedacht – hoewel ik het wel al zag aankomen. Monster stormde op Tharu af, die zich al schrap zette. "Snel een stoot op het zand!" Wacht, wat? Voordat ik kon reageren had Monster er al voor gezorgd dat er aardig wat zand de lucht in werd geslagen, en Tharu kneep zijn ogen dicht om te voorkomen dat het zand in zijn ogen terecht zou komen. "Scratch tegen zijn ogen, en dan zijn borststuk!" Het lukte Tharu niet om deze tweede aanval te ontweken en hij werd volop geraakt. Zeker de tweede klap zorgde ervoor dat hij omver viel. Even wachtte ik totdat al het zand en stof het zicht niet meer onduidelijk maakte, en ik zag hoe de Turtwig met moeite weer opstond. “Gaat het nog, Tharu?” vroeg ik. Hij was nogal verzwakt door deze aanval, maar hij leek alsnog te willen doorzetten. Even dacht ik na. Was er een speciale strategie mogelijk met Tackle? Niet voor zover ik wist. Bovendien was ik niet zo handig met het uitdenken van strategieën – niet dat dat een ramp was, ik was tenslotte toch niet van plan om veel te vechten. “Tharu, gebruik Tackle, zo snel mogelijk!” Zo snel als zijn korte pootjes hem konden dragen stormde Tharu weer op Monster af en voerde weer dezelfde beweging uit als eerst. Ergens vroeg ik mij toch wel af hoe lang het nog zou duren voordat hij een nieuwe aanval kon leren. Ik wierp snel een blik richting Yara. Vond zij het niet vervelend dat wij stonden te vechten en zij alleen maar kon toekijken? Al snel vestigde ik mijn aandacht weer op het gevecht. Op dit moment vond ik het belangrijker om te weten of mijn Pokémon niet al te veel schade opliep in het gevecht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yara Towler

Yara Towler


Aantal berichten : 22
Leeftijd : 25
Woonplaats : Cotton City

Karakter Kaart
Leeftijd: 17
Type trainer: Coördinator
Pokémon Team:

De start van een nieuw avontuur - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De start van een nieuw avontuur   De start van een nieuw avontuur - Pagina 2 Emptyzo jan 12, 2014 4:05 pm

Het duurde even voor dat Jasper een aanval terug deed. “Monster gebruik Scratch,” riep Jasper. Monster die naar de richting van Tharu rende kreeg nog een bevel er bij van Jasper “Snel een stoot op het zand.” Yara keek verwachting vol af wat Jasper nog meer in gedachte had. Ze zag dat even Gwyn ook even versteld stond. Er ontstond een grote zand wolk “Scratch tegen zijn ogen, en dan zijn borststuk!” riep Jasper. Tharu stond met moeite weer op. Yara stond nog steeds wel een beetje verstelt van de aanval tactiek die hij gebruikte. Jasper mocht wel niet veel weten, maar hij weet wel hoe hij de aanvallen slim moet gebruiken.  Yara hoorde dat Gwyn iets aan zijn Pokémon vroeg “Gaat het nog Tharu?” Tharu stond weer op en het leek er op dat hij verder wou. “Tharu, gebruik Tackle, so snel mogelijk!” Yara zag de Turtwig naar de Totodile rennen. Yara zag in haar oog hoeken dat Gwyn naar haar keek. Ze vroeg zichzelf af waarom. Hij zou nu toch geconsentreerd moeten zijn op het gevecht?

(sorry, voor de late reactie terug. Zat in mijn laatste project week van school)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jasper Veer

Jasper Veer


Aantal berichten : 36

Karakter Kaart
Leeftijd: 12 Jaar
Type trainer: Trainer
Pokémon Team:

De start van een nieuw avontuur - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De start van een nieuw avontuur   De start van een nieuw avontuur - Pagina 2 Emptyvr jan 17, 2014 2:50 pm

De Turtwig tuimelde en Gwyn vroeg of zijn Pokémon nog in redelijke staat was om door te vechten, waarop de Pokémon zich vermande. Het gevecht was gelukkig niet voorbij, dus moest er een tegenaanval van het andere partij volgen. Nu vroeg Jasper zich eigenlijk af hoe Gwyn de boel zou aanpakken, sinds de aanval van net voorbedacht was. Zou hij ook een strategie nemen?Hij wierp een blik op Monster die dezelfde verdedingshouding nog had aangenomen en ditmaal meer vastberaden de kant van de Turtwig opkeek, wachtend op de volgende zet. VoordatJasper zijn blik weer volledig op de groep gevestigd had, kwam de Turtwig op volle vaart hun kant op met dezelfde techniek, Tackle. Gezin de schade die de vorige 'Tackle' had verricht, kon Monster er zeker wel nog één aan, maar dat was zeker niet de bedoeling. Zij moesten winnen en de aanval dus ontwijken! Maar wacht, als de aanval niet sterk genoeg was om Monster te verslaan, zat er dan geen plan achter? Als ze het zouden ontwijken, wat misschien het plan van Gwyn was, kon de tegenpartij plotseling van aanval veranderen. Hetzelfde als wat hij en Monster eerder beraamden. Ze moesten duidelijk oppassen. Inmiddels was de Turtwig dichtbij gekomen en moest hij maar nog enkele meters overbruggen om de Totodile voluit te tackle'n. Hij moest snel iets verzinnen. Wacht, dat was het! Monster werd lichtelijk onrustig, terwijl Jasper zweeg over een commando en keek meerdere malen om, maar hij gunde de Pokémon een kalme blik met een deels verborgen grijns die Monster net wist op te merken. Jasper had een plan. De Turtwig stond inmiddels haast voor Monster, toen Jasper zijn commando riep. "Duik!" De Totodile deed direct wat hem gevraagd werd en ging plotseling op zijn buik liggen, waardoor de Turtwig hem zou passeren en hij onder de gevoelige buik van de Pokémon zou komen. Monster grijnsde om het feit dat zij trainer echt beter was in gevechten dan de rest en zelfs met nauwelijks Pokémon kennis zwaktes kon vinden. Met de Turtwig over de Totodile heen, besloot Jasper verder te gaan met zijn plan. "Schiet overeind, draai je om en doe Scratch!" De Totodile schoot met volle kracht overeind, zodat de Turtwig de lucht lichtjes zou inschieten, draaide zich toen naar de Turtwig om en haalde meerdere felle Scratch-aanvallen uit naar diens buik. Wauw, Monster luisterde zelfs! Jasper's ogen straalden toen hij Monster braaf zijn bevelen zag uitvoeren en zelf helemaal mee eens te zijn. Spoedig trok Monster zich terug naar Jasper's zijde met weer een verdedigingshouding aangenomen. Gingen ze dit misschien zelfs winnen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gwyn Comorque

Gwyn Comorque


Aantal berichten : 66
Leeftijd : 25

Karakter Kaart
Leeftijd: 14 jaar
Type trainer: Breeder
Pokémon Team:

De start van een nieuw avontuur - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De start van een nieuw avontuur   De start van een nieuw avontuur - Pagina 2 Emptydi jan 21, 2014 7:49 pm

Tharu rende op Monster af en even had ik het vermoeden dat deze aanval zou lukken, totdat mijn tegenstander zijn Pokémon een volgend commando gaf. "Duik!" De Totodile dook inderdaad waardoor mijn Turtwig zijn aanval niet meer kon uitvoeren en als het ware over Monster heen rende. Op dat precieze ogenblik ging hij verder met de strategie die hij in gedachten had. "Schiet overeind, draai je om en doe Scratch!" Voordat ik goed en wel wist wat er gebeurde was Monster overeind gekomen en had Tharus zwakke plek weten te raken. Wauw, ik had Jasper écht onderschat! Slechts een aantal minuten geleden leek hij nog een hopeloze beginneling, en nu wist hij al meteen strategieën te bedenken op de juiste momenten. Toen de Totodile terug naar zijn trainer ging, zag ik dat Tharu moeite had om te staan, in tegenstelling tot Monster die nog prima in orde leek te zijn. Ik wilde het Tharu niet aandoen nog meer schade op te lopen. Gevechten moesten niet altijd eindigen met een flauwgevallen Pokémon, toch? “Tharu, keer terug!” zei ik, terwijl ik Tharu's Pokéball in mijn hand hield. Binnen een paar seconden was de Turtwig in zijn bal geflitst. Ik keek naar Jasper en gaf een knikje in zijn richting. “Het lijkt erop dat jij jouw eerste gevecht gewonnen hebt, Jasper,” zei ik. Hoewel ik het ergens wel jammer vond, vond ik het niet heel erg dat ik had verloren. Ik zou mij toch niet concentreren op gevechten.

(Minipostje, sorry =/ )
Terug naar boven Ga naar beneden
Yara Towler

Yara Towler


Aantal berichten : 22
Leeftijd : 25
Woonplaats : Cotton City

Karakter Kaart
Leeftijd: 17
Type trainer: Coördinator
Pokémon Team:

De start van een nieuw avontuur - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De start van een nieuw avontuur   De start van een nieuw avontuur - Pagina 2 Emptyvr jan 24, 2014 1:42 pm

Het leek en lange tijd er op dat Jasper niks tegen de tegemoet komende aanval van Turtwig ging doen, maar hij riep op eens “Duik,” tegen zijn Pokémon. Yara zag hoe Monster snel op de grond lag wachtend op de volgende aanval van zijn trainer. “Schiet overeind, draai je om en doe Scratch!” zei Jasper. Ze zag de Totodile overeind schieten en Scratch tegen zijn tegen stander gebruiken. Yara stond versteld ze begon zelfs te denken dat Jasper zich dommer voor deed dan dat hij was.

Yara zag dat de Turtwig moeite had met over eind te staan, ze begon medelijden te krijgen met het beestje en was benieuwd wat Gwyn zal doen. Verder gaan of stoppen? “Tharu, keer teru!” zei Gwyn. Yara was wel eens met zijn keuze, ze zag dat Gwyn Jasper een knikje gaf. “Het lijkt erop dat jij jouw eerste gevecht gewonnen hebt, Jasper, zei Gwyn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jasper Veer

Jasper Veer


Aantal berichten : 36

Karakter Kaart
Leeftijd: 12 Jaar
Type trainer: Trainer
Pokémon Team:

De start van een nieuw avontuur - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De start van een nieuw avontuur   De start van een nieuw avontuur - Pagina 2 Emptyma jan 27, 2014 1:11 pm


De Turtwig had zijn balans verloren en de schade die ze met zijn strategie aan hadden gericht, leek nu de juiste gevolgen te hebben. Het leek erop dat het arme schildpadje niet meer op zijn eigen poten meer kon staan door de schade die hij had opgelopen, en dus stilletjes bleef liggen. De tegenstander leek weerloos te zijn, betekende dat dus een overwinning? Jasper keek met een frons naar Gwyn, de trainer van de Turtwig en wachtte af op zijn reactie. Tellen gingen voorbij, voordat de albino jongen zijn pokéball tevoorschijn liet komen en de schildpad in een straal erin verdween. De trainer staarde hem verrast aan, niet begrijpend wat er zojuist gaande was. De Turtwig was verdwenen en daarvoor weerloos geweest, dus betekende dit nou ... de o-overwin.. Jasper schudde zwijgzaam de hoopvolle gedachte uit zijn achterhoofd, zo hoog schatte hij zichzelf niet in om als zeer onervaren trainer een gevecht te winnen. Voor de zoveelste keer zocht hij naar een bevestiging bij Monster, de Totodile die inmiddels er verbijsterd bijstond, met letterlijk zijn kaken opengesperd van verbazing. De jongen grinnikte ongemakkelijk in de achtergrond. Zelfs Monster wist even niet hoe hij mest reageren. 'Het lijkt erop dat jij jouw eerste gevecht gewonnen hebt, Jasper,' Een 'o'vormige mond verscheen op Jasper's gezicht, voordat hij zijn blik van de albino jongen afgewendt had en naar Monster keek. Betekende dit nou ..? Een brede glimlach verscheen op zijn gezicht en enthousiast greep hij de voorpoten van de blauwe krokodil vast om vervolgens de Pokémon van de grond af te halen. "Het is ons gelukt! Joehoe!" Het zag er zeker knullig uit met een te enthousiaste jongen die haast trappelde van geluk, maar het maakte hem op dat moment niets uit. Hij had gewonnen, daar ging het om! Monster was langer in de verbaasde fase, maar zat al snel ook tevreden geluidjes te produceren en zelfs te lachen. Een momentlang dachten de twee haast hetzelfde, waarna Jasper de Pokémon naar zich toetrok en tevreden Gwyn's en Yara's kant opliep. Voordat hij de twee echter wist te bereiken, wurmde de krokodil zich uit zijn armen en haalde hij uit naar de neus van de jongen. Jasper deinsde even terug en greep direct naar zijn neus, met gemompel die daarna volgde. Monster trok zijn kop weg, waaruit bleek dat de band niet zó goed bleek te zijn. Het was te intiem. Jasper haalde zijn handen van zijn neus vandaan waar enkele een klein schrammetje zat en grijnsde ongemakkelijk. "Het was een topgevecht, Gwyn.," De jongen deed moeite om zijn enthousiasme in te houden, en richtte vervolgens zijn aandacht op Yara, "Wil je ook nog vechten, trouwens? Of gaan we met ons avontuurtje beginnen?" Dat laatste was wel gericht tegen hun beiden. Toen pas besefte hij eigenlijk dat hij nauwelijks gestotterd had, wat een prestatie op zich was, en zelfs zijn stem klonk luider. Kwam dat door al dat enthousiasme die de overhand van hem nam? Zo ja, dan was hij er blij mee. Het werkte naar behoren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gwyn Comorque

Gwyn Comorque


Aantal berichten : 66
Leeftijd : 25

Karakter Kaart
Leeftijd: 14 jaar
Type trainer: Breeder
Pokémon Team:

De start van een nieuw avontuur - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De start van een nieuw avontuur   De start van een nieuw avontuur - Pagina 2 Emptyma feb 03, 2014 7:51 am

Op het eerste gezicht leek Jasper compleet verrast te zijn toen ik Tharu weer in zijn bal liet verdwijnen. Ergens snapte ik dat wel, hij had waarschijnlijk niet verwacht dat een gevecht zo snel al voorbij kon zijn. "Het is ons gelukt! Joehoe!" riep hij een paar seconden later, waarna hij een soort vreugdedansje maakte. Hij had Monster opgepakt – die er trouwens ook wel tevreden uitzag – en liep onze kant op. Alleen begon Monster zich uit Jaspers armen te wurmen en haalde met zijn klauw uit naar Jaspers neus. Ai... Hoewel Jasper toch wel goede kanten had als trainer hadden hij en zijn Pokémon nog niet bepaald een goede band... De jongen grijnsde wat ongemakkelijk. "Het was een topgevecht, Gwyn," zei hij een stuk zelfverzekerder dan eerst. “Inderdaad. Jullie hebben echt goed gevochten!” zei ik met een glimlach op mijn gezicht. Japer had zijn blik ondertussen weer op Yara gericht. "Wil je ook nog vechten, trouwens? Of gaan we met ons avontuurtje beginnen?" Ik liet de twee maar even met elkaar bespreken wat ze nu zouden doen. Mijn eerste zorg was nu Tharu verzorgen. Ik gooide de Pokébal op en Tharu verscheen weer voor mij. “Je hebt je best gedaan, Tharu.” Ik haalde mijn rugzak van mijn rug af en haalde er een potion uit, die ik aan Tharu gaf. Nadat hij ervan had gedronken zag hij er al meteen een stuk beter uit. Ik keek weer naar de andere twee trainers. Wat hadden zij ondertussen besloten te doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De start van een nieuw avontuur - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De start van een nieuw avontuur   De start van een nieuw avontuur - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De start van een nieuw avontuur
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The start of a journey
» The start of a whole new chapter

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kansai :: Archief-
Ga naar: