Kansai
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Seizoen: Winter Temperatuur: -11°C tot -5°C Weersvoorspelling: Er is een grote kans op sneeuw, die samen gaat met de aanhoudende kou.

Event: Door de aanhoudende kou zijn wilde Pokémon maar moeilijk te vinden.

Nieuwste reizigers: Josh Bentley, Callie Ophey en Akira Amauri.

Laatst gevangen Pokémon: Kecleon

Laatst behaalde gymbadge: -

Important Topics
► Regels
► Beginners Hoekje
► Uitleg
► Topic Search
► Pokémon Catching
► Pokémon Location
► Pokémon Evolving

► Pokemon Breeding
► Safari Zone
► Shiny Shop
Lotteries!
Loterijen
Thief! [&open] EggEgg Raffle
Thief! [&open] FirestoneEvolution Items Draw
Thief! [&open] Bag_Charizardite_Y_Sprite Mega Stone Lottery
Safari Zone!
Current Safari Zone Pokémon:


Awards!
Personage van de Maand:Thief! [&open] Ayy
Pokémon van de Maand:Thief! [&open] Ayy
Topic van de Maand:Thief! [&open] Ayy
Gevecht van de Maand:Thief! [&open] Ayy

Linkpartner Button
Thief! [&open] Kansai2
Code:
[url=http://kansai.actieforum.com/][img]http://s23.postimg.org/5bsqpj3w7/kansai2.png[/img][/url]
Linkpartners
Thief! [&open] 334qjiw

 

 Thief! [&open]

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Callie Gregor

Callie Gregor


Aantal berichten : 35
Leeftijd : 26

Karakter Kaart
Leeftijd: 16
Type trainer: Trainer
Pokémon Team:

Thief! [&open] Empty
BerichtOnderwerp: Thief! [&open]   Thief! [&open] Emptyza jan 04, 2014 10:55 pm

CALLIE
Aah! Een bankje! Zo uitgeput als ze was, rende Callie over de gladde stenen naar het houten bouwwerk en gleed bijna uit, maar de rugleuning van het bankje 'redde' haar leven. Snel plaatste ze haar kont op het hout, voelde een rilling over haar rug glijden toen ze net op een stik ijs was gaan zitten en slingerde haar rugzak op haar schoot. De legging die ze had aangetrokken bedekte haar benen niet geheel, dus zat ze om de minuut wel te trekken aan de zwarte stof. Haar handen waren bedekt door handschoenen, waar de vinger vanaf waren geknipt zodat ze dingen beter kon op pakken. Hongerig haalde ze een broodje uit haar tas tevoorschijn en net toen ze een hap wilde nemen, schoot er een paarse schim voorbij. Een Rattata hapte snel toe en nam haar broodje met zich mee. Direct schoot Callie overeind, woede vlamde op in haar blik en ze gooide een willekeurige pokeball op. Sephy verscheen in een flits en de jonge Trapinch keek haar even vervreemd aan. "Pak hem!" Riep Callie als een verwend kind en de Trapinch begon naar de Rattata toe te hupsen die nu bij een boom op haar broodje stond te knagen. AAAARGH!

SEPHY
Ze zag meteen dat Callie er niet vrolijk uit zag, verre van dat. Toch wilde ze haar Trainer helpen en een beetje bewijzen dat zij ook sterk kon zijn. Niet het fysieke van Jaxon, omdat ze nog klein was, maar misschien het slimme gedeelte van een pokemon gevecht. De Rattata was voor nu haar doelwit en zo te zien was deze wilde pokemon niet zeer sterk. Een beetje zoals zij. Sephy keek naar de pokemon, maar deze was te druk bezig met het eten van zijn gestolen goed. Een Bite zal hem wel even anders doen denken! Dacht Sephy in haarzelf en versnelde haar pas. Ze was niet zwaar, dus konden haar kleine pootjes haar nog wel snel over de grond voort bewegen. De Rattata kwam binnen 'hap-bereik' en de Trapinch sprong op van de grond. Een paarse staart werd nu tussen haar kaken geklemd en door de schrik liet de Rattata zijn broodje vallen. Een luid gepiep kwam uit de mond van de pokemon en hij probeerde zich in alle macht los te trekken, maar Sephy gaf niet zomaar toe. De Rattata zag dit na een tijdje ook wel in en draaide zich snel om en beukte met zijn lijf tegen Sephy aan. De plotselinge aanval verraste haar en daardoor liet ze los. De Trapinch rolde een keer over de grond en toen ze weer overeind was gekrabbeld, keek de Rattata haar vanuit een boom aan. Sephy keek even naar haar omgeving, maar zag niet wat haar kon helpen. De wilde pokemon begon haar plagerig uit te lachen en Sephy kroop naar voren en bekeek de boom. Het was veels te hoog om te beklimmen voor haar. Plots kwam er een idee in haar op. Sephy draaide zich om en maakte een soort handstand tegen de bast van de boom en begon vervolgens met haar achterpoten tegen de boom te wrijven/schoppen. Haar Sand Attack werd apart gebruikt, maar in plaats van zand, schopte ze nu van alles en nog wat omhoog wat zich tussen de 'rimpels' van de boom bevond. De Rattata werd tijdelijk verblind en viel met een plof neer op de grond. Sephy zag haar kans weer schoon en hapte nogmaals toe. Dit keer zag de Rattata in dat het gevecht niet zo gemakkelijk gewonnen kon worden en vluchtte ze terug naar waar hij vandaan was gekomen. Trots hief Sephy haar kopje op en keek naar Callie, die goedkeurend naar haar knikte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Neku Ledas

Neku Ledas


Aantal berichten : 77
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in Belguim

Karakter Kaart
Leeftijd: 16
Type trainer: Trainer
Pokémon Team:

Thief! [&open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thief! [&open]   Thief! [&open] Emptyzo jan 05, 2014 9:29 pm

Neku
Damp rees uit de kop koffie waarmee Neku rond liep. De warmte van het drankje verwarmde zijn koude handen. Hij droeg geen handschoenen, had het nut er nooit van gezien, je kon beter je spullen pakken met je vingers dan het gladde stof waar alles uit glijdt. Ook vond hij al altijd dat handschoenen slecht zaten en je gebruikt ze maar voor die paar weken in het jaar. Rustig sipte hij van zijn koffie. Het was maar een gewone kop, met een beetje melk en suiker. Hij kon wel iets warms gebruiken nu. Maar de kop was niet het enigste. Op zijn hoofd bevond zich een Quilava die zich er liggend op lag. Haar voorpoten had ze onder haar kopje gelegd terwijl haar achter poten gevaarlijk van Neku zijn achterhoofd dreigde te vallen. Neku had er geen probleem mee als ze dit deed, het begon hem alleen maar te ergeren zodra haar poten in zijn gezicht begon te slingeren. Neku nam nog een slok van de warme drank en liep rustig verder, er was geen rede om gehaast te zijn, het enige wat hem misschien sneller zou laten gaan was de kou maar daar kon hij wel tegen. Als het te koud werd had hij nog altijd zijn draagbare haardvuur op zijn hoofd. Plots hoorde hij iets hij iets in de verte. Hij keek op en twee poten sloegen zich over zijn gezicht terwijl er twee achter van zijn hoofd vielen. Even siste Neku terwijl een paar klauwen gehaast een houvast zochten. Liaz haar achterpoten zochten haastig terug een weg naar boven. Neku pakte de Quilava bij haar nekvel vast en zette haar weer goed op zijn hoofd. Even zuchtte hij. “Doe dat niet nog eens of je vliegt eraf” gromde hij naar de Quilava toe die als antwoord even gaapte. Nog eens zuchtte Neku om vervolgens weer de bron van het geluid te zoeken. Na even te hebben verder gewandeld te hebben spotte hij de oorzaak al. In de verte, in de beurt van een bankje, was er een Trapinch tegen een Rattata aan het vechten. Even staarde hij naar de twee terwijl de rat een boom in vluchtte na de Trapinch te hebben getackeld. Vervolgens keek hij weer naar het bankje en besloot dat hij misschien beter zittend de rest van zijn Koffie kon opdrinken. Rustig zette hij zich er op neer terwijl hij de Quilava van zijn hoofd joeg. Daarna nam hij nog een slok.

Liaz
Rustig begon ze weer in te dommelen toen plots een hand haar van haar plaats duwde. Loom stond ze op en sprong vervolgens van haar trainer zijn hoofd. Een maal op de grond wierp ze een geïrriteerde blik naar haar Trainer. Even hijgde ze nog om de slaperigheid te verjagen om vervolgens zich even uit te strekken. Toen ze ermee klaar was keek ze weer naar haar trainer, die gewoon verder dronk. Zijn bril bewaasde anders wel bij de slok maar het leek hem niet te ergeren. Er liep een rilling over Liaz haar rug en al vlug liet ze de vlammen verschijnen. Ze liet een blije zucht horen en keek toen weer naar haar trainer. Ze verminderde de vlammen wat en sprong vervolgens op zijn schoot, waar ze zich weer neer legde. Zijn trainer hief verrast zijn beker op en een deel van de inhoud belande op Liaz haar kop. Ze schudde het eraf en luisterde grinnikend naar het gegrom van haar Trainer. Ondertussen spotte ze de Trapinch en keek deze aan. “Hi,” zei ze blij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Callie Gregor

Callie Gregor


Aantal berichten : 35
Leeftijd : 26

Karakter Kaart
Leeftijd: 16
Type trainer: Trainer
Pokémon Team:

Thief! [&open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thief! [&open]   Thief! [&open] Emptydo jan 09, 2014 6:12 pm

CALLIE
Ook al beschikte de Trapinch nog niet over zoveel aanvallen, toch had ze het goed opgelost. Haar broodje was helaas nog altijd meegenomen door het mormel en nu stond Callie nog steeds met lege handen. Toch gloeide er een trots gevoel op in haar buik. Ze zakte door haar knieën en aaide Sephy even over haar kop. Vanuit haar ooghoeken zag ze een jongeman op een bankje gaan zitten, met een Quilava uiteindelijk toch op zijn schoot. Sephy werd afgeleid door de vreemdelingen en deed een paar pasjes naar de Trainer en zijn pokemon. Hierdoor moest Callie wel meegaan, want wie weet was de Quilava niet echt blij met een nieuwsgierige Trapinch. "Heey," Glimlachte ze naar de jongen en hield haar hoofde even wat scheef. "Hekel aan de kou of een liefhebber ervan?"

SEPHY
Deze pokemon had ze echt nog nooit gezien! Nieuwsgierig deed ze nog een pasje dichterbij en richtte haar kraaloogjes op de pokemon. “Hi,” Zei de pokemon toen plots, maar de blije toon deed Sephy wat vrolijk opspringen. "Hey!" Zei ze, haar stemtoon was nog aardig hoog, maar ze was dan ook een aardig jonge pokemon. "Sorry mevrouw, maar wat voor een pokemon bent u?" Vroeg ze beleefd en keek de pokemon nieuwsgierig aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Neku Ledas

Neku Ledas


Aantal berichten : 77
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in Belguim

Karakter Kaart
Leeftijd: 16
Type trainer: Trainer
Pokémon Team:

Thief! [&open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thief! [&open]   Thief! [&open] Emptydo jan 09, 2014 8:42 pm

Neku
Neku keek op van zijn kop toen hij een Trapinch in zijn ooghoek zag verschijnen. Hij draaide zijn hoofd naar de kleine Pokémon en zag dat de trainer haar volgde. Toen ze bij hen waren aangekomen zei de trainster hey. Neku antwoorde terug, “Ook hey.” Het meisje glimlachte en hield daarna haar hoofd wat scheef, wat Neku niet echt snapte. "Hekel aan de kou of een liefhebber ervan?" vroeg ze daarna. “Wel,” zei Neku, terwijl hij door zijn haar wreef, “ik ben er eerder tussen in, ik stoor me er niet aan maar ik hou er ook niet van.” Hij nam nog een slok en merkte dat de kop begon leeg te raken tot zijn grote spijt. ”En jij?” vroeg hij toen, terwijl hij naar het meisje staarde.

Liaz
De kleine Pokémon liep naar hen toe en nieuwsgierig stak Liaz haar oren in de lucht. Ze kreeg een glimlach op haar snuit zodra ze zag hoe de Trapinch blij begon op te springen op haar ‘hi’. Met een hoge toon zei ze “Hey” terug waarna ze vroeg wat voor pokemon ze was. Liaz was een beetje verbaast door de beleefdheid van de Trapinch. “Ik ben een Quilava.” Zei ze blij, terwijl ze opstand en van Neku afsprong. “En mijn naam is Liaz, en de jouwe?” voegde ze er nog aan toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Callie Gregor

Callie Gregor


Aantal berichten : 35
Leeftijd : 26

Karakter Kaart
Leeftijd: 16
Type trainer: Trainer
Pokémon Team:

Thief! [&open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thief! [&open]   Thief! [&open] Emptyvr jan 10, 2014 6:04 pm

CALLIE
“Ook hey.” Antwoordde de jongen en Callie begon een beetje het ijs onder haar voeten met haar hak in stukjes te hakken. “Wel, ik ben er eerder tussen in, ik stoor me er niet aan maar ik hou er ook niet van.” Callie haalde haar schouders begrijpend op. ”En jij?” Over dat antwoord hoefde ze niet lang na te denken. "Ik heb er een hekel aan, vooral aan het ijs. Sneeuw kan nog wel wat lol geven, maar uitglijden? Liever niet." Antwoordde ze met een glimlach en sloeg haar armen over elkaar. "Ben je ook een Trainer of heb je een andere weg ingeslagen met je pokemon?"

SEPHY
“Ik ben een Quilava.” Een Qui-Quilava? Daar had ze echt nog nooit van gehoord, zeg! “En mijn naam is Liaz, en de jouwe?” Sephy krabbelde even naar achteren, zodat ze Liaz beter kon bekijken, aangezien ze nu ook op de grond stond. "Dat is een erg mooie naam, mevrouw Liaz!" Zei ze vriendelijk. "Ik heet Sephy en dit is mijn Trainer Callie." Vervolgde ze zichzelf toen ze even een blik had geworpen op haar Trainer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Neku Ledas

Neku Ledas


Aantal berichten : 77
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in Belguim

Karakter Kaart
Leeftijd: 16
Type trainer: Trainer
Pokémon Team:

Thief! [&open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thief! [&open]   Thief! [&open] Emptyvr jan 10, 2014 10:50 pm

Neku
Het meisje haalde haar schouders op als reactie op Neku zijn antwoord om vervolgens snel de vraag te beantwoorden. "Ik heb er een hekel aan, vooral aan het ijs. Sneeuw kan nog wel wat lol geven, maar uitglijden? Liever niet." Zei ze met een glimlach waarna ze haar armen over elkaar sloegen. Neku kon haar wel gelijk geven over het uitglijden. Het was al eens gebeurt en daardoor was hij op zijn staartbeen beland. Hij had nooit gedacht dat dat bot nog zoveel kon pijn doen. Hij werd echter uit zijn gedachten gehaald door een volgende vraag. De vraag luide of hij een trainer was of iets anders. Even dacht hij na en antwoordde vervolgens “Ik ben op het moment een trainer, ook al waren dat niet altijd mijn plannen geweest.” Zei hij rustig. Hij keek even naar zijn kop en dronk de laatste slok op. "En jij, ben jij ook een trainer of toch iets anders?"

Liaz
De Trapinch kroop even wat naar achter en Liaz staarde haar nieuwsgierig na, en daar begon de Trapinch wat beter naar haar te kijken. Vriendelijk zei deze Pokémon ook nog "Dat is een erg mooie naam, mevrouw Liaz!" Liaz lachte even door de beleefdheid van de Trapinch en bedankte haar even voor haar compliment. Vervolgens stelde ze zich nog voor als Sephy en haar trainer als Calli waarna Sephy een  blik worp op de trainer. “Sephy is anders ook een mooie naam, en mijne heet Neku.” Zei Liaz als reactie. “En je hoeft me echt niet mevrouw te noemen hoor.” Voegde ze er nog snel aan toe op een lachende toon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Callie Gregor

Callie Gregor


Aantal berichten : 35
Leeftijd : 26

Karakter Kaart
Leeftijd: 16
Type trainer: Trainer
Pokémon Team:

Thief! [&open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thief! [&open]   Thief! [&open] Emptyza jan 18, 2014 7:41 pm

CALLIE
“Ik ben op het moment een trainer, ook al waren dat niet altijd mijn plannen geweest.” Callie fronste wat, maar aangezien de Trainer er niet op in ging, besloot ze ook niet verder te vragen. Wie weet lag het wel wat vervelend of had hij gewoon geen zin om erover te praten. "En jij, ben jij ook een trainer of toch iets anders?"
Nogmaals werd de vraag naar haar teruggekaatst. “Ja, ik ben een Trainer. In Hoenn zijn ze wel serieus bezig met Coördinatoren, maar ik zou niet weten hoe ik al die mooie aanvallen in elkaar moet laten overgaan.” Glimlachte ze en blies even een doorzichtig wolkje adem uit. “Je hebt wel een mooie Quilava, zeg.”

SEPHY
“Sephy is anders ook een mooie naam, en mijne heet Neku.” De Trapinch stak trots haar borstje naar voren. Ja, dat vond ze zelf ook! “En je hoeft me echt niet mevrouw te noemen hoor.” Sephy fronste even, maar gelukkig lachte de Quilave er wel om. Oké, dus niet alle oudere pokemon moest je met mevrouw of meneer aanspreken? “Oh, sorry, mev—Liaz.” Ze herstelde zich nog op tijd en zette een onschuldig glimlachje op haar gezicht. “Heeft u al een keer meegedaan aan een pokemongevecht?” Vroeg ze vervolgens weer nieuwsgierig.[/b][/b]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Thief! [&open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thief! [&open]   Thief! [&open] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Thief! [&open]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ride [open]
» What the hell is this? [Open]
» Finally, we have arrived [open]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kansai :: Coast :: Banyan City :: History Museum-
Ga naar: