Kansai
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Seizoen: Winter Temperatuur: -11°C tot -5°C Weersvoorspelling: Er is een grote kans op sneeuw, die samen gaat met de aanhoudende kou.

Event: Door de aanhoudende kou zijn wilde Pokémon maar moeilijk te vinden.

Nieuwste reizigers: Josh Bentley, Callie Ophey en Akira Amauri.

Laatst gevangen Pokémon: Kecleon

Laatst behaalde gymbadge: -

Important Topics
► Regels
► Beginners Hoekje
► Uitleg
► Topic Search
► Pokémon Catching
► Pokémon Location
► Pokémon Evolving

► Pokemon Breeding
► Safari Zone
► Shiny Shop
Lotteries!
Loterijen
Immie EggEgg Raffle
Immie FirestoneEvolution Items Draw
Immie Bag_Charizardite_Y_Sprite Mega Stone Lottery
Safari Zone!
Current Safari Zone Pokémon:


Awards!
Personage van de Maand:Immie Ayy
Pokémon van de Maand:Immie Ayy
Topic van de Maand:Immie Ayy
Gevecht van de Maand:Immie Ayy

Linkpartner Button
Immie Kansai2
Code:
[url=http://kansai.actieforum.com/][img]http://s23.postimg.org/5bsqpj3w7/kansai2.png[/img][/url]
Linkpartners
Immie 334qjiw

 

 Immie

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Jasmine Zilverhart

Jasmine Zilverhart


Aantal berichten : 29
Leeftijd : 27

Karakter Kaart
Leeftijd: 17
Type trainer: Trainer
Pokémon Team:

Immie Empty
BerichtOnderwerp: Immie   Immie Emptyzo jan 05, 2014 3:28 pm

Gegroet.

Ik ben Imke, geboren 24-09-1996. (Waarom klinkt dat James Bond-achtig?) Ik zit in de zesde klas van het gymnasium. Ik schrijf veel, met name fantasyverhalen, en momenteel werk ik aan één lang verhaal dat ik ook ooit zou willen uitgeven. Nu maar hopen dat de uitgevers me willen.
Verder schrijf ik zo nu en dan gedichten en songteksten en teken ik wat, maar zo goed ben ik daar niet in, ahum.
Ik doe aan de sport iaido, dat is Japans zwaardvechten, en ook doe ik aan larp. (Life-Action-Role-Playing) Een soort RPG, maar dan in het echt. We vechten met zachte schuimrubberen wapens.
Vroeger heb ik ook paard gereden en aan scouting gedaan, maar dat werd allemaal een beetje druk. :PIk werk in de bibliotheek. Boeken terugzetten.

Hmm, wat nog meer... Ik verzamel fossielen en mineralen, ik houd van wolven, draken en alles wat met fantasy te maken heeft, mijn huisdieren zijn twee konijnen en een broertje. Al meer dan drie jaar ben ik samen met mijn lieve vriend.

O, en ik zeg het maar even: ik heb zelf geen pokémon-spellen gespeeld, alles wat ik weet komt van vrienden die me er eindeloos over verteld hebben, bulbapedia en de anime. :P Het kan dus zijn dat bepaalde dingen me vreemd voorkomen, die volkomen logisch zijn voor doorgewinterde nintendo'ers. M'n ouders vonden zo'n Nintendo maar niks. En ik vond het veel leuker om zelf te fantaseren over de pokémonwereld.
Het heeft me even gekost om mijn pokémon de juiste movesets mee te geven. Ik dacht daar vroeger nooit over na. Ik en een vriendin van mij speelden altijd gewoon dat we pokémontrainers waren in de pauze van de basisschool, dan hoef je daar minder rekening mee te houden. :PIk bedoel, uiteindelijk hadden we tientallen pokémon op zak (team van zes? huh?) die zowat alle aanvallen konden. Wel na jaren van eenzaam (maar wel geweldig leuk) spelen in een hoekje van het speelplein.
Nou, mijn favo regio is Kanto (good old Kanto, yeah! Al dat nieuwe stuff houd ik niet meer bij) en ik ga het liefst voor gave pokémon. Dragon, wat fire, wat dark... enzo. Ik ben gek op Suicune (mijn nickname voor zowat elk online spel of forum is Suicune) en Ninetales. En natuurlijk de rest van mijn supergave... imaginaire... team!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Immie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kansai :: Algemeen :: Diamond's Introducties :: Real Life-
Ga naar: