Kansai
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Seizoen: Winter Temperatuur: -11°C tot -5°C Weersvoorspelling: Er is een grote kans op sneeuw, die samen gaat met de aanhoudende kou.

Event: Door de aanhoudende kou zijn wilde Pokémon maar moeilijk te vinden.

Nieuwste reizigers: Josh Bentley, Callie Ophey en Akira Amauri.

Laatst gevangen Pokémon: Kecleon

Laatst behaalde gymbadge: -

Important Topics
► Regels
► Beginners Hoekje
► Uitleg
► Topic Search
► Pokémon Catching
► Pokémon Location
► Pokémon Evolving

► Pokemon Breeding
► Safari Zone
► Shiny Shop
Lotteries!
Loterijen
Yo, yo, Soof is here ~ EggEgg Raffle
Yo, yo, Soof is here ~ FirestoneEvolution Items Draw
Yo, yo, Soof is here ~ Bag_Charizardite_Y_Sprite Mega Stone Lottery
Safari Zone!
Current Safari Zone Pokémon:


Awards!
Personage van de Maand:Yo, yo, Soof is here ~ Ayy
Pokémon van de Maand:Yo, yo, Soof is here ~ Ayy
Topic van de Maand:Yo, yo, Soof is here ~ Ayy
Gevecht van de Maand:Yo, yo, Soof is here ~ Ayy

Linkpartner Button
Yo, yo, Soof is here ~ Kansai2
Code:
[url=http://kansai.actieforum.com/][img]http://s23.postimg.org/5bsqpj3w7/kansai2.png[/img][/url]
Linkpartners
Yo, yo, Soof is here ~ 334qjiw

 

 Yo, yo, Soof is here ~

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Callie Gregor

Callie Gregor


Aantal berichten : 35
Leeftijd : 26

Karakter Kaart
Leeftijd: 16
Type trainer: Trainer
Pokémon Team:

Yo, yo, Soof is here ~ Empty
BerichtOnderwerp: Yo, yo, Soof is here ~   Yo, yo, Soof is here ~ Emptydo jan 02, 2014 6:14 pm

Yo, yo, Soof is here ~ Tumblr_myj029aUqU1tnaczyo1_500
'Ellloooooooo ~ Het voelt als een eer om het tweede voorsteltopic op deze site te maken ;___; *pakt zakdoek* Goed, goed. Laat ik maar eens beginnen. Ik ben Sofie, maar de meeste mensen noemen me Soof. [het scheelt wel één letter zeg, zo veel efficiënter :')] Ik ben 15 jaar jong en 14 maart is mijn SWEET SIXTEENzestiende verjaardag :DD [onthoud het anders komt deze smiley nachtmerries brengen >3] Ik woon in Den Haag [eeeeeey ZUID HOLLAND~] met mijn moeder, mijn vader woont deels in Frankrijk en deels in Spanje, oftewel, mijn ouder zijn gescheiden. Ik zit op het Gymnasium Haganum, klik voor plaatje van mijn hele mooi school ;D, en zit nu in de 4de klas. Ik volg de Natuur stroom en ik ben van plan Natuur&Techniek te gaan kiezen, maar het dan wel te koppelen aan Natuur&Gezondheid. Momenteel sta ik een hele stomme onvoldoende voor Nederlands, door een stom literatuur proefwerk met van die tricky vragen. Haal ik wel op hoor :c

Oke dan, algemene introductie is af. Uhm.. Mijn muzieksmaak ligt vooral bij Bastille [loveitforever<3], Maroon 5 [20 januari ga ik naar een concert! <3], The Script & Kensington. Maar ik zing ook wel mee met liedjes op de radio hoor (; Ik ga maandelijks met mijn moeder wel iets van 3 keer naar de film en in deze vakantie heb ik al drie nieuwe films van mijn lijstje gekrast. Hmm.. Verder ben ik een ware voetbalfan en ben ik al meerdere keren met een sacherijnig gezicht naar mijn kamer gegaan x'D Of course ben ik een ware pokemon-fan en heb ik van elke generatie wel een spel. Ik heb zelfs Pokemon Yellow met de speciale Pikache Gameboy Color C: Mijn favoriete regio is Hoenn en ik vind alle Dragon pokemon eigenlijk te cool voor woorden. Fairy type ruined my life :C

Ik zit nu denk drie jaartjes in de wonderbaarlijke RPG wereld. Ik zit momenteel op WC [Warrior Cats, Shrewstar etc], KE [Kanto Experience, Sishuri Kaimia etc] & HG [Hunger Games, Kenneth Westwick]. En ik vind het altijd leuk om nieuwe mensen te ontmoeten! :'D

Goed, dat was het denk ik dan (: Vragen zijn welkom, maar voor nu vlieg ik er weer vandoor! ;D
Yo, yo, Soof is here ~ Tumblr_inline_mymga5juZB1qixw13
Terug naar boven Ga naar beneden
Aya Shiroh

Aya Shiroh


Aantal berichten : 58

Karakter Kaart
Leeftijd: 13
Type trainer: Trainer
Pokémon Team:

Yo, yo, Soof is here ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yo, yo, Soof is here ~   Yo, yo, Soof is here ~ Emptydo jan 02, 2014 6:24 pm

SOOFUUH~

Ann hier xD

Leuk dat je hier ook bent (welcome zeggen is stom aangezien jij eerder was ._.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgard

Cecille Skarsgard


Aantal berichten : 113
Leeftijd : 27

Karakter Kaart
Leeftijd: 17 jaar
Type trainer: Trainer
Pokémon Team:

Yo, yo, Soof is here ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yo, yo, Soof is here ~   Yo, yo, Soof is here ~ Emptydo jan 02, 2014 7:44 pm

/leest het deel over Bastille
JIJ was de persoon die me verslaafd maakte aan die groep! Je hebt mijn leven geruïneerd! Ik heb helaas hun live optreden met Serious Request niet meegekregen, want ik was toen net douchen ;_;

Ik wist niet dat je zo'n film fanaat was, though! Normaal gesproken ga ik ook zo vaak met mijn moeder naar de film, maar de laatste tijd is dat sterk afgenomen xD Ik heb wel Frozen deze vakantie nog gezien <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Callie Gregor

Callie Gregor


Aantal berichten : 35
Leeftijd : 26

Karakter Kaart
Leeftijd: 16
Type trainer: Trainer
Pokémon Team:

Yo, yo, Soof is here ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yo, yo, Soof is here ~   Yo, yo, Soof is here ~ Emptydo jan 02, 2014 7:50 pm

@Ann;;
Heeeeeeeeeeeeeey (; Nah, het scheelt maar een uurtje ofzo? x'D Toch bedankt! :3

@Rolo;;
*hides* Ze zijn gewoon zo goed :C Ik bedoel, met maar weinig bands heb ik dat ik 90% van de liedjes echt doodluister x'D Haha, ik had ook even een filmdipje, omdat ik het internet meer ging ontdekken [oftewel; verslaafd geraakt zijn aan het internet], maar het krabbelt nu weer omhoog! :DD Ben van plan zaterdag nog naar The Secret Life of Walter Mitty te gaan :3 Oeh is Frozen leuk? c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgard

Cecille Skarsgard


Aantal berichten : 113
Leeftijd : 27

Karakter Kaart
Leeftijd: 17 jaar
Type trainer: Trainer
Pokémon Team:

Yo, yo, Soof is here ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yo, yo, Soof is here ~   Yo, yo, Soof is here ~ Emptydo jan 02, 2014 8:42 pm

True that. Als ze een concert hier geven, ga ik er zeker heen. Zelfs al ben ik niet zo'n concert ganger. Voor sommige bands maak ik gewoon een uitzondering <3 Haha, dat internetprobleem is zo herkenbaar. Van die film had ik nog niet gehoord, maar nu ik het heb opgezocht klinkt het zeer interessant. HNNGH wanna watch.

Frozen. Daar kan ik wel uren over praten. Animatiesfilms zijn sowieso kind of mijn ding geworden omdat ik indirect ermee te maken heb met mijn studie, maar DAMN Pixar weet wel hoe ze het moeten maken ;-; Zeker een aanrader als je van dat soort films houdt~
Terug naar boven Ga naar beneden
Callie Gregor

Callie Gregor


Aantal berichten : 35
Leeftijd : 26

Karakter Kaart
Leeftijd: 16
Type trainer: Trainer
Pokémon Team:

Yo, yo, Soof is here ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yo, yo, Soof is here ~   Yo, yo, Soof is here ~ Emptydo jan 02, 2014 9:09 pm

Haha, voor Bastille zal ik zeker ook de uitzondering maken (': Die film lijkt me echt gewoon.. pretty to the max ;__;

Toen ik laatst in de bioscoop was, was die film zelfs uitverkocht xD Dus toen kreeg ik al een klein beeld van een zeer goede animatiefilm, maar ik zal hem zeker op mijn lijstje zetten! C:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgard

Cecille Skarsgard


Aantal berichten : 113
Leeftijd : 27

Karakter Kaart
Leeftijd: 17 jaar
Type trainer: Trainer
Pokémon Team:

Yo, yo, Soof is here ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yo, yo, Soof is here ~   Yo, yo, Soof is here ~ Emptydo jan 02, 2014 9:48 pm

Uitverkocht? Whoa. Niet dat zoiets me hoort te verbazen, maar toch. Lijkt me nogal lullig als je alleen voor Frozen gaat, de rest van de films niet wilt zien en dan te horen krijgt dat ie al is uitverkocht xD Ik heb wat weekjes moeten wachten omdat alleen de Nederlandse versie hier draaide en de Engelse veel later kwam. Zo druk was het toen niet meer ;o
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Yo, yo, Soof is here ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yo, yo, Soof is here ~   Yo, yo, Soof is here ~ Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Yo, yo, Soof is here ~
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kansai :: Algemeen :: Diamond's Introducties :: Real Life-
Ga naar: