Kansai
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Seizoen: Winter Temperatuur: -11°C tot -5°C Weersvoorspelling: Er is een grote kans op sneeuw, die samen gaat met de aanhoudende kou.

Event: Door de aanhoudende kou zijn wilde Pokémon maar moeilijk te vinden.

Nieuwste reizigers: Josh Bentley, Callie Ophey en Akira Amauri.

Laatst gevangen Pokémon: Kecleon

Laatst behaalde gymbadge: -

Important Topics
► Regels
► Beginners Hoekje
► Uitleg
► Topic Search
► Pokémon Catching
► Pokémon Location
► Pokémon Evolving

► Pokemon Breeding
► Safari Zone
► Shiny Shop
Lotteries!
Loterijen
Roxy Frost EggEgg Raffle
Roxy Frost FirestoneEvolution Items Draw
Roxy Frost Bag_Charizardite_Y_Sprite Mega Stone Lottery
Safari Zone!
Current Safari Zone Pokémon:


Awards!
Personage van de Maand:Roxy Frost Ayy
Pokémon van de Maand:Roxy Frost Ayy
Topic van de Maand:Roxy Frost Ayy
Gevecht van de Maand:Roxy Frost Ayy

Linkpartner Button
Roxy Frost Kansai2
Code:
[url=http://kansai.actieforum.com/][img]http://s23.postimg.org/5bsqpj3w7/kansai2.png[/img][/url]
Linkpartners
Roxy Frost 334qjiw

 

 Roxy Frost

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Roxy Frost

Roxy Frost


Aantal berichten : 58
Leeftijd : 25
Woonplaats : En ik loop hier alleen in een te stille stad. Ik heb eigenlijk nooit last van heimwee gehad. Maar de mensen gaan slapen, de wereld gaat dicht. En dan denk ik aan Brabant want daar brand nog licht!

Karakter Kaart
Leeftijd: 14
Type trainer: Trainer
Pokémon Team:

Roxy Frost Empty
BerichtOnderwerp: Roxy Frost   Roxy Frost Emptywo dec 18, 2013 9:10 pm

Naam: Roxanne ''Roxy'' Frost
Leeftijd: 14 jaar en 2 maanden
Uiterlijk: Roxy is best een lang meisje, ze is ongeveer 1 meter 75 en erg slank. Ze heeft lang licht bruin haar en paars getinte ogen. Ze draagt haar haar meestal los, soms ook in een vlecht of twee staarten. Vaak draagt ze een witte sjaal. Deze was van haar vader geweest dus heeft een emotionele waarde voor haar. Ze draagt altijd een zwart hemdje, welke temperatuur het ook is. In de zomer draagt ze als het heel warm is er niets overheen. Als het in de zomer niet heel warm is draagt ze een wit met zwart leerachtig jack-je. In de winter draagt ze een langer leerachtig jack, het lijkt precies op het jack-je van de zomer alleen dan met lange mouwen er aan. In de zomer draagt ze licht spijkerkleurige shorts met een randje studs op de zakken aan de achterkant en de helft van de voorkant met wit kant. In de winter draagt ze een lange donker spijkerkleurige skinny jeans. Ze draagt altijd de zelfde schoenen, het zijn zwarte sneakers met een witte neus en witte zolen.
Type Trainer(Trainer, Coördinator, Breeder of Scientist): Trainer
Karakter: Roxy is een vriendelijk en vrolijk meisje. Ook is ze erg nieuwsgierig en brutaal. Ze kan soms erg druk doen maar ook erg rustig. Ze is erg gedreven en een doorzetter, niets zal haar in de weg staan. Als het moet kan ze erg gemeen en arrogant zijn, gelukkig hoeft ze dat bijna nooit te doen. Ze is erg gehecht aan haar partner Rogue, dat komt omdat hij er voor haar was toen haar vader er niet meer was. En hij heeft haar ook geholpen om het persoon te worden dat ze nu is. Ze hebben alles voor elkaar over, maar dan ook echt alles.
Geboorteplaats: Snowpoint city (Sinnoh regio)
Interesses: Roxy is haar hele leven al gek geweest van pokémon, ze kon er altijd ook erg goed mee opschieten. Ze kan soms best druk zijn want ze vind het ook erg fijn om te mediteren. Waarschijnlijk komt dit door Rogue. Ze vind het ook fantastisch om te trainen, maakt niet uit of ze zichzelf of haar pokémon traint. Vaak doet ze dit ook tegelijkertijd, bijvoorbeeld ze gaat zelf een gevecht aan met Rogue. Met Rogue oefent ze vaak vechtsporten bijvoorbeeld karate. Zelf werd ze hier sterker van en het was een efficiënte training voor Rogue. Omdat ze soms er druk kan zijn en daardoor kan ze nogal vervelend voor andere en voor zichzelf zijn. Rogue heeft haar leren mediteren, daardoor kon ze zich echt ontspannen. Dit was best wel fijn voor iedereen, zo kon ze zich ook beter concentreren. Ze mediteert altijd voor en na trainingen en gym gevechten.
Familie: Haar vader is lang geleden verdwenen in een sneeuwstorm en nooit meer terug gevonden. Haar moeder woont nog in Snowpoint city. Ze is 40 jaar oud, ongeveer 1 meter 72 lang en lijkt best veel op Roxy. Haar pokémon zijn; Blade (Weavile, female, quiet) & Slice (Weavile, male, aggresive) & Storm (Abomasnow, male, strong willed). Blade en Slice zijn de pokémon waarmee haar moeder vroeger heeft gereisd. De meeste mensen uit het dorp mogen de twee niet zo omdat ze nou niet bepaalt de aardigste pokémon zijn. Maar als je ze eenmaal kent zijn ze erg vriendelijk. Storm is van Roxy's vader Aiden geweest, hij keerde na dagen lang zoeken vermoeit terug zonder iets gevonden te hebben. Ook heeft Roxy twee broertjes, een tweeling van 9½ jaar. Ze heten Shawn & Keith en lijken best veel op elkaar in uiterlijk. Ze hebben allebei licht bruin haar en paarsachtige ogen, net als Roxy en haar moeder. Keith heeft zijn haar in stekeltjes om hoog staan en is erg druk en doet dingen voor dat hij denkt. Shawn is in tegendeel erg rustig en beheerst, zijn haar is iets langer dan dat van Keith en hangt gewoon plat. Alleen het haar bij zijn voorhoofd zitten er twee plukjes precies in spiegelbeeld eerst een beetje omhoog en dan opzij. Ze hebben geen van beide een pokémon omdat ze er simpel weg nog te jong voor zijn. Wel hebben ze allebei een pokémon waar ze voor mogen zorgen. Keith heeft; Flake (Snover, male, cheerful) & Shawn heeft; Claws (Sneasel, female, quiet).
Pokémon: Rogue (Lucario, male, calm) &  Xo (Luxio, male, strong willed)
Geschiedenis: Toen Roxy ongeveer een jaar of vijf was raakte haar vader kwijt in een sneeuwstorm. Hij was twee dagen van te voor naar Shelter town gegaan om daar iets te doen. Wat het was wist ze niet, het was zeker belangrijk dat wist ze wel. (Hij had informatie over een bijzondere pokémon die hij daar naar toe moest brengen. Alleen niemand mocht weten dat hij informatie over die pokémon had, daarom wist Roxy het ook niet. Deze pokémon was een van de legendes van de 3 meren in Sinnoh.) Toen hij de ochtend dat hij moest terugkomen niet terug kwam begon iedereen uit het dorp te zoeken. Storm zocht dag en nacht door naar zijn trainer. Elke dag ongeveer een week lang bleef iedereen overdag zoeken. Tijdens de zesde dag zoeken gebeurde dit:
Roxy liep naast haar moeder en keek goed in het rond of ze iets zag. Nergens een teken van haar vader, voor de zoveelste keer... In de verte zag Roxy iets wits wapperen aan een boom. Het leek op de sjaal van haar vader dus rende ze er naartoe. Ze klom in de boom waar de sjaal in hing, maar ze had niet door dat haar moeder niet had gemerkt dat ze weg was. Toen ze weer met de sjaal op de grond stond kon ze haar moeder nergens meer zien. Even raakte ze in paniek en begon rond te rennen. Na een tijdje rennen en niemand vinden stopte ze er maar mee. Het begon te sneeuwen, ze liep naar een grot in de buurt. Haar vader had haar verteld dat als je de weg kwijt was hier in de buurt, dat je dan altijd naar een herkenbaar punt moest gaan. Een grote grijze grot viel daarom best wel op tussen de witte sneeuw. Toen Roxy nog maar net binnen was stook er een sneeuwstorm op, net zo een als waar haar vader in was verdwenen. Ze kroop een heel eind de grot in, op die manier kon de sneeuw haar niet bedelven. Roxy keek rustig door de opening van de grot naar buiten, het sneeuwde erg hard. In de verte zag Roxy iets in de sneeuw liggen, het was blauw met zwart. Het leek een beetje op een pokémon, maar dat wist ze niet zeker. Ze had in ieder geval er nog nooit zo eentje gezien. Toch vond ze het zielig dus rende ze snel door de sneeuw naar de pokémon. Snel pakte ze hem op en rende er mee de grot binnen. De pokémon was helemaal koud, als hij lang zo koud zou blijven zou hij dood gaan. Snel wikkelde Roxy haar vaders sjaal om de pokémon heen. Langzaam warmde de vreemde pokémon in haar armen op. Daardoor werd zij zelf ook een beetje warmer. Langzaam werd de pokémon wakker, ''Ri.. Rio... Riolu.....'' zei de pokémon zwakjes. ''Hey je bent wakker geworden, dat is erg goed! Jij bent dus een Riolu hè? Ik ben Roxy trouwens!'' zei ze vrolijk tegen de Riolu. De Riolu knikte en keek haar dankbaar aan. Toen de sneeuwstorm was gestopt liep Roxy met Riolu in haar armen weer verder, ze zag in de verte wat licht branden. Dat was waarschijnlijk van Snowpoint city, 's avonds kon je Snowpoint city erg goed zien door het licht. De sneeuwstorm begon onderweg weer opnieuw, er was nergens een plek om te schuilen dus ze moest doorlopen. Op een gegeven moment werd het zwart en het volgende moment lag ze thuis in haar bed. Riolu stond naast haar en was blij toen ze weer wakker werd. Haar moeder vertelde haar dat Riolu met haar in zijn armen de stad binnen kwam lopen. Meteen had iemand hen gezien en dat persoon had Roxy naar huis gebracht en met Riolu naar het pokémon center toe gegaan. Daarna heeft ze Riolu naar hun huis gebracht en heeft Riolu gewacht tot Roxy weer wakker werd. Niemand wist of snapte hoe een Riolu in een koud kimaat als dat in Snowpoint terecht was gekomen. Waarschijnlijk had een trainer een Riolu ei en had het ei of de Riolu daar achter gelaten. Riolu bleef bij haar en werd zo haar partner pokémon. Samen hebben ze veel gereist in de Sinnoh regio, ze hebben daar ook veel badges gehaald. En veel andere pokémon ontmoet. Bijvoorbeeld hebben ze Xo ontmoet, Xo is Roxy's luxio. Rogue vond hem zwaar gewond in het bos (Xo was toen nog een shinx). Hij had hem opgepakt en snel naar Roxy gebracht. Toen Roxy Rogue zag aankomen met de shinx zijn ze snel naar het dichtst bij zijnde pokémon center gegaan. Daar is hij toen behandeld, volgens zuster Joy was deze shinx er al eerder geweest. Ze vertelde; ''Deze shinx is hier al eerder geweest met een andere trainer. Toen was hij er nog erger aan toe dan dat hij nu was. Toen ik de trainer vertelde dat het wel even zou duren voordat hij er boven op zou zijn zei hij tegen mij ; 'Als je wilt mag je hem houden, hij is toch een zwakkeling', dat heeft me toen erg geschokt. Dat mensen zo slecht met hun pokémon kunnen omgaan.'' Toen Roxy dit verhaal hoorde werd ze erg boos. Meteen is ze de trainer van de shinx gaan zoeken. Helaas, of juist gelukkig maar heeft ze hem niet gevonden. Als ze dat wel had gedaan zou er best een grote kans zijn dat ze hem hard zou hebben geslagen. Toen ze een paar dagen later in het bos daar in de buurt aan het trainen waren kwam er een shinx aanlopen. Aan de wond die nog bij zijn oog zat was het te zien dat hij shinx was die ze eerder hadden geholpen. Hij begon met hun mee te trainen en al snel hadden ze door dat hij niet heel sterk was maar dat hel heel erg graag zou willen worden. Dus Roxy besloot om de shinx te vangen. Samen zijn ze verder gereisd, en hebben ze weer veel avonturen beleeft. Tijdens het gevecht in de Pastoria city gym, evolueerde hij in Luxio en versloeg Gyarados net op het nippertje. Rogue evolueerde in Lucario in een gevecht tegen team Galactic. Door die evaluatie waren ze gelukkig gered, als hij niet was geëvolueerd waren de gevolgen niet te overzien. Niet heel lang geleden hebben ze besloten om naar de Kansai regio te gaan. Een tante van haar woonde daar namelijk, en deze tante had ze al best een tijdje niet gezien. Het was haar peet tante en heeft haar als klein kind geholpen met de opvoeding van Rogue. Vroeger woonde ze namelijk ook in Snowpoint city. Waarom ze verhuist is wist ze eigenlijk zelf ook niet, ze was al wel vaker in Kansai geweest en vond het erg mooi. Ook was ze de sneeuw wel een beetje zat, maar een echte reden waarom ze verhuist is heeft ze niet. Dit was Roxy's lievelings tante dus wilde ze er graag een keer naar toe. En ze wilde toch al naar een nieuwe regio toe, dus waarom niet combineren dacht ze maar.
Extra: Mijn meeste topics hebben ongeveer deze lengte: (sorry voor de reclame)
voorbeeldjes:



Laatst aangepast door Roxy Frost op ma dec 23, 2013 6:26 pm; in totaal 5 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Elona Maple
Admin
Elona Maple


Aantal berichten : 145

Karakter Kaart
Leeftijd: 24
Type trainer: Scientist
Pokémon Team:

Roxy Frost Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roxy Frost   Roxy Frost Emptyza dec 21, 2013 7:05 pm

Ten eerste, heet ik je welkom op Kansai!

En nu naar jouw karakter kaart. Het eerste wat mij opvalt is de gebrekkige 'Interesse', je legt niet goed uit waarom ze juist Pokémon leuk vind. Het komt natuurlijk niet plotseling. Verder zag ik dat je recentelijk nog een Luxio aan had toegevoegd, maar het komt verder nauwelijks in je geschiedenis aan bod. Zou je dat er wel even in willen verwerken? Natuurlijk kan het zijn dat je dat op het laatste moment bedacht had en vergeten was het erin te zetten, maar dat kan je nu dan doen.
De geschiedenis van jouw personage is verder vrij gebrekkig, hoe waren haar eerste levensjaren? Hoe verliep de rest van haar leven, buiten dat ene gebeurtenis? Wat heeft haar gemaakt tot de persoon die ze nu is? Ook lijkt het een beetje onwaarschijnlijk dat een hoogzwangere vrouw(de tweeling is immers 9 jaar en jouw personage 14 wat een leeftijdsverschil van 5 maakt. En in die gebeurtenis was het meisje 5.) in een sneeuwstorm gaat zitten lopen. Het is mogelijk, maar enorm onverstandig. Ook komt de vraag in mij op waarom de vader eigenlijk erop uit was gegaan en zijn familie in de steek gelaten had. Zijn vrouw was hoogzwanger en ze hadden een dochter, dus moest het iets dringends zijn. Nog een laatst puntje, wees gerust, is Riolu vrij zeldzaam en niet willekeurig te vinden in een koud klimaat, lijkt mij.
Het zijn wat punten, maar hopelijk heb je wel geleerd hoe je een goede kk kan maken!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://kansai.actieforum.com
Roxy Frost

Roxy Frost


Aantal berichten : 58
Leeftijd : 25
Woonplaats : En ik loop hier alleen in een te stille stad. Ik heb eigenlijk nooit last van heimwee gehad. Maar de mensen gaan slapen, de wereld gaat dicht. En dan denk ik aan Brabant want daar brand nog licht!

Karakter Kaart
Leeftijd: 14
Type trainer: Trainer
Pokémon Team:

Roxy Frost Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roxy Frost   Roxy Frost Emptyzo dec 22, 2013 5:35 pm

Dit heb ik gedaan:
Ik heb de interesse uitgebreid.
Ik heb Luxio in de geschiedenis verwerkt.
Haar eerste levens jaren zijn vrijwel onbekend.
Verder heb ik de rest van haar leven ook een beetje in de geschiedenis verwerkt.
Ik heb de leeftijd van de 2-ling met een halfjaar verouderd dus is ze dan niet hoog-zwanger meer.
Dat van Riolu in een koud klimaat staat er ook in, ik weet trouwens dat dat niet 100% klopt.
Hopelijk is het zo goed!


Terug naar boven Ga naar beneden
Elona Maple
Admin
Elona Maple


Aantal berichten : 145

Karakter Kaart
Leeftijd: 24
Type trainer: Scientist
Pokémon Team:

Roxy Frost Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roxy Frost   Roxy Frost Emptyma dec 23, 2013 5:21 pm

Je hebt goede aanpassingen gemaakt. Ik heb nog twee enkele vraagjes over de geschiedenis. Als die zijn toegevoegd, zal ik je KK met plezier goedkeuren. Ten eerste zou ik graag nog willen weten waarom de vader vertrok. Dat Roxy niet weet waarom, betekent niet dat anderen dit niet weten. Graag zou ik hier iets meer over willen zien, als dat niet teveel gevraagd is. Ten tweede zou ik nog willen zien waarom ze naar de Kansai regio toe ging. Als je dit er nog even bij zet, dan kan je beginnen!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://kansai.actieforum.com
Roxy Frost

Roxy Frost


Aantal berichten : 58
Leeftijd : 25
Woonplaats : En ik loop hier alleen in een te stille stad. Ik heb eigenlijk nooit last van heimwee gehad. Maar de mensen gaan slapen, de wereld gaat dicht. En dan denk ik aan Brabant want daar brand nog licht!

Karakter Kaart
Leeftijd: 14
Type trainer: Trainer
Pokémon Team:

Roxy Frost Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roxy Frost   Roxy Frost Emptyma dec 23, 2013 6:27 pm

Oké dat heb ik gedaan, pfff ik ben hier echt te lang mee bezig geweest in totaal....
Hopelijk is het nu wel goed.... *begint maar te duimen om goedkeuring*
Terug naar boven Ga naar beneden
Elona Maple
Admin
Elona Maple


Aantal berichten : 145

Karakter Kaart
Leeftijd: 24
Type trainer: Scientist
Pokémon Team:

Roxy Frost Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roxy Frost   Roxy Frost Emptyma dec 23, 2013 7:35 pm

Bedankt voor de aanpassingen! Zoals beloofd is je karakterkaart dan ook

GEACCEPTEERD!✓
Terug naar boven Ga naar beneden
https://kansai.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Roxy Frost Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roxy Frost   Roxy Frost Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Roxy Frost
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kansai :: Algemeen :: Diamond's Introducties :: RPG Characters :: Trainers-
Ga naar: