Kansai
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Seizoen: Winter Temperatuur: -11°C tot -5°C Weersvoorspelling: Er is een grote kans op sneeuw, die samen gaat met de aanhoudende kou.

Event: Door de aanhoudende kou zijn wilde Pokémon maar moeilijk te vinden.

Nieuwste reizigers: Josh Bentley, Callie Ophey en Akira Amauri.

Laatst gevangen Pokémon: Kecleon

Laatst behaalde gymbadge: -

Important Topics
► Regels
► Beginners Hoekje
► Uitleg
► Topic Search
► Pokémon Catching
► Pokémon Location
► Pokémon Evolving

► Pokemon Breeding
► Safari Zone
► Shiny Shop
Lotteries!
Loterijen
Kletshoekje - Pagina 16 EggEgg Raffle
Kletshoekje - Pagina 16 FirestoneEvolution Items Draw
Kletshoekje - Pagina 16 Bag_Charizardite_Y_Sprite Mega Stone Lottery
Safari Zone!
Current Safari Zone Pokémon:


Awards!
Personage van de Maand:Kletshoekje - Pagina 16 Ayy
Pokémon van de Maand:Kletshoekje - Pagina 16 Ayy
Topic van de Maand:Kletshoekje - Pagina 16 Ayy
Gevecht van de Maand:Kletshoekje - Pagina 16 Ayy

Linkpartner Button
Kletshoekje - Pagina 16 Kansai2
Code:
[url=http://kansai.actieforum.com/][img]http://s23.postimg.org/5bsqpj3w7/kansai2.png[/img][/url]
Linkpartners
Kletshoekje - Pagina 16 334qjiw

 

 Kletshoekje

Ga naar beneden 
+30
Wayne Kilburn
Callie Ophey
Oz Tharron
Diëgo Yasu
Christina Waldritter
Justice Siegmund
Marcus Hill
Mycroft Houwitser
Miwa Lux
Lucy Autumn
Ragya Iron
Jasmine Zilverhart
Sue Shiro
Neku Ledas
Elaine Laroux
Aya Shiroh
Jerold Kallon
Callie Gregor
Skyler Torch
Roxy Frost
Elveria Down
Jasper Veer
Alezandru Guylara
Ivy Branné
Ayla Hikaru
Ruby Isles
Sunset Greenleaf
Keii Weismann
Solla Rising
Elona Maple
34 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 21 ... 26  Volgende
AuteurBericht
Miwa Lux

Miwa Lux


Aantal berichten : 65

Karakter Kaart
Leeftijd: 12 Jaar
Type trainer: Trainer
Pokémon Team:

Kletshoekje - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoekje   Kletshoekje - Pagina 16 Emptyza feb 22, 2014 8:29 pm

Ik ben hier via, via gekomen - dus wel dankzij de reclame ja ^^
Ik heb dit forum via Warrior Cats gevonden. Ik zit zelf niet op dat forum en kijk enkel bij het promotie gedeelte om te kijken of er nog interessante fora bij zijn gekomen (;

EDIT: Is het hier trouwens de bedoeling om altijd van zo'n lappen tekst neer te zetten? Want ik heb al een hele lange tijd niks meer getypt, in de trans van verhalen/RPG, dus ik denk dat het in het begin nogal moeilijk gaat worden voor mij xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Elona Maple
Admin
Elona Maple


Aantal berichten : 145

Karakter Kaart
Leeftijd: 24
Type trainer: Scientist
Pokémon Team:

Kletshoekje - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoekje   Kletshoekje - Pagina 16 Emptyza feb 22, 2014 9:10 pm

Aah, oké C:

--
Het is niet verplicht hoor! Als de RPG post maar niet enkel uit een zin bestaat. Iedereen heeft hier zijn eigen RPG niveau ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://kansai.actieforum.com
Miwa Lux

Miwa Lux


Aantal berichten : 65

Karakter Kaart
Leeftijd: 12 Jaar
Type trainer: Trainer
Pokémon Team:

Kletshoekje - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoekje   Kletshoekje - Pagina 16 Emptyza feb 22, 2014 9:43 pm

Nja er zijn tijden van bloei geweest dat ik altijd +1000 woorden had, maar na een tijdje voelde het als een verplichting aan en toen ook nog school kwam met allerlei verplichtingen werd ik het even zat, om het plat uit te leggen.
Dus ik ben er nu meer op gefocust om echt lol te hebben tijdens het RPG'en, maar ik denk wel dat mijn lengte er dan onder gaat lijden. Ikzelf voel me niet snel geïntimideerd door lange posts, maar het kan heel goed zijn dat andere mensen zich beledigd voelen als zij een +1000 woorden post hebben en die van mij 400~500 woorden lang is. En dat wil ik ook niet ö
Terug naar boven Ga naar beneden
Elona Maple
Admin
Elona Maple


Aantal berichten : 145

Karakter Kaart
Leeftijd: 24
Type trainer: Scientist
Pokémon Team:

Kletshoekje - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoekje   Kletshoekje - Pagina 16 Emptyza feb 22, 2014 9:55 pm

Aah, dat gedwongen gevoel ken ik persoonlijk ook[Olga, dit account is van twee personen.]. Vooral in drukke periodes betreft school voel ik de druk van de RPG om lange posten te produceren, terwijl ik er amper tijd voor hebt of inspiratie. Ik ben duidelijk niet de enige en regelmatig probeer ik een zeker persoon duidelijk te maken dat RPG'en voor de lol is en ik van haar posten geniet, hoe dan ook. Dat persoon raakte ook vaak geïntimideerd door mijn posten die gemakkelijk 1000+ woorden kon bevatten, maar telkens zei ik hetzelfde en het begint volgens mij langzaam tot haar door te dringen. Niet enkel ik zeg dat btw., ook andere goede vrienden van mij zeggen de waarheid. Het gaat meer om de inhoud dan de lengte. Wat is een lange post, wanneer er niets bruikbaars in staat? Een korte post met duidelijk beschreven acties, gesproken woorden en extra's is dan heel wat beter. Probeer dus minder onzeker hierover te zijn, je stelt niemand ermee teleur. Iedereen beschrijft alles op zijn/haar manier in de hoeveelheid woorden die ze hiervoor nodig hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://kansai.actieforum.com
Miwa Lux

Miwa Lux


Aantal berichten : 65

Karakter Kaart
Leeftijd: 12 Jaar
Type trainer: Trainer
Pokémon Team:

Kletshoekje - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoekje   Kletshoekje - Pagina 16 Emptyza feb 22, 2014 10:04 pm

Nja ik heb de laatste tijd lak aan mensen hun mening wat dingen zoals die kwestie betreft, vanwege bepaalde redenen. Maar het is meer dat er oprecht mensen zijn die weigeren terug te posten als jij een kortere post terug geeft, die dan circa 300-400 woorden korter is of onder de 1000, zit omdat ze zoiets hebben van: 'Ik heb super hard mijn best gedaan op mijn post en dan krijg ik zoiets terug.'
Snap je wat ik bedoel :3 ?
En ik heb geen zin om dan een topic... Dood te maken. Het klinkt zo ernstig, maar ik weet even geen andere omschrijven xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Elona Maple
Admin
Elona Maple


Aantal berichten : 145

Karakter Kaart
Leeftijd: 24
Type trainer: Scientist
Pokémon Team:

Kletshoekje - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoekje   Kletshoekje - Pagina 16 Emptyza feb 22, 2014 10:14 pm

Begrijp ik heus wel hoor, maar dan zijn het wel flauwe RPG'ers die dan het niet leuk vinden dat de post van een ander minder woorden bevat, direct linkt naar het feit dat de moeite om een 1000+ bericht te maken wegvalt. Of beter gezegd, zijn waarde verliest. Geloof me, ik ken genoeg RPG'ers die niet zo zijn(like moi xD). Maak ik een post van 1000+ woorden en een ander een post van 500 woorden, het boeit mij niet. Dat persoon heeft een inhoudvolle post gemaakt en er lol in gehad. Daar gaat het om.
Dat laatste kan ik begrijpen, maar je moet ook met de juiste type RPG'ers in een topic zitten om niet dat gevoel te krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://kansai.actieforum.com
Jerold Kallon

Jerold Kallon


Aantal berichten : 97

Karakter Kaart
Leeftijd: 19 jaar
Type trainer: Trainer
Pokémon Team:

Kletshoekje - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoekje   Kletshoekje - Pagina 16 Emptyzo feb 23, 2014 9:07 am

Om te beginnen: welkom op het forum, Miwa! ^^

Persoonlijk ben ik niet erg goed in het typen van lange posten, meestal zit ik tussen de 200 en 500 woorden (het hangt er echt vanaf of ik genoeg inspiratie heb etc). Ik vind kortere posten eigenlijk ook fijner om te lezen, vooral als er weinig in gebeurt. Mij maakt het echt niet uit met hoeveel woorden iemand antwoord op een post van mij, zolang ik er maar iets mee kan doen vind ik het prima xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Mycroft Houwitser

Mycroft Houwitser


Aantal berichten : 16

Karakter Kaart
Leeftijd: 18 Jaar
Type trainer: Trainer
Pokémon Team:

Kletshoekje - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoekje   Kletshoekje - Pagina 16 Emptyzo feb 23, 2014 10:32 am

Dum-dum, poging doen om hier actief te blijven, had echt nooit aan een pokémon rp & de skin is zo prewtty~
Zo meteen dan ook mijn karakterkaart eens posten die ik al af had xD

& om even mee te gaan in dat van posten;
Van mij mogen mensen lange posten typen, maar meestal schommelen mijn posten tussen de 300 en 500 woorden. Als ik echt veel inspiratie heb kunnen er wel langere posten uit komen, maar dan in mijn inspiratie gewoon veel te snel op. >3<
Terug naar boven Ga naar beneden
Miwa Lux

Miwa Lux


Aantal berichten : 65

Karakter Kaart
Leeftijd: 12 Jaar
Type trainer: Trainer
Pokémon Team:

Kletshoekje - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoekje   Kletshoekje - Pagina 16 Emptyzo feb 23, 2014 11:29 am

Hoi hoi Kletshoekje - Pagina 16 1283367876
Is het slecht dat ik eerst Microsoft las?

En o dear, ik ben nog niet eens begonnen aan mijn karakterkaart - omdat ik nog niet weet hoe ik het precies ga aanpakken. Ik weet wel hoe ik Miwa wil hebben, dat klinkt vreemd, maar niet de karakterkaart xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Mycroft Houwitser

Mycroft Houwitser


Aantal berichten : 16

Karakter Kaart
Leeftijd: 18 Jaar
Type trainer: Trainer
Pokémon Team:

Kletshoekje - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoekje   Kletshoekje - Pagina 16 Emptyzo feb 23, 2014 11:38 am

Ghehe, had dat zelf ook toen ik de naam voor het eerst had gehoord, zelfs nu doet die naam mij er nog aan denken xD But who cares? Ik vind hem awesome x]

Het was dat ik gisteren inspiratie had maar te lui was om mij te registeren, anders had ik ook nog geen idee c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Miwa Lux

Miwa Lux


Aantal berichten : 65

Karakter Kaart
Leeftijd: 12 Jaar
Type trainer: Trainer
Pokémon Team:

Kletshoekje - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoekje   Kletshoekje - Pagina 16 Emptyzo feb 23, 2014 11:41 am

Nja ik heb ook wel 'inspiratie', maar ik weet niet hoe ik die ga verwoorden xD

Ik denk dat ik er gewoon even voor moet gaan zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jerold Kallon

Jerold Kallon


Aantal berichten : 97

Karakter Kaart
Leeftijd: 19 jaar
Type trainer: Trainer
Pokémon Team:

Kletshoekje - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoekje   Kletshoekje - Pagina 16 Emptyzo feb 23, 2014 12:15 pm

En nog een nieuw lid, welkom Mycroft! ^^
Jerold heeft hier dan eindelijk een mannelijke leeftijdsgenoot met dezelfde haarlengte als hijzelf :')

---
Succes met je karakterkaart, Miwa!
Terug naar boven Ga naar beneden
Mycroft Houwitser

Mycroft Houwitser


Aantal berichten : 16

Karakter Kaart
Leeftijd: 18 Jaar
Type trainer: Trainer
Pokémon Team:

Kletshoekje - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoekje   Kletshoekje - Pagina 16 Emptyzo feb 23, 2014 12:55 pm

Ik vind een anime mensje met lang haar er altijd zo goed uitzien 8D < de jongens toch~
& zo is Jerold niet meer alleen c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jerold Kallon

Jerold Kallon


Aantal berichten : 97

Karakter Kaart
Leeftijd: 19 jaar
Type trainer: Trainer
Pokémon Team:

Kletshoekje - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoekje   Kletshoekje - Pagina 16 Emptyzo feb 23, 2014 12:58 pm

Klopt ^^ En dan vooral N en Howl.
Zullen we anders een topicje doen als jouw karakterkaart af is? Ik wilde toch al een topic met Jerold xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Mycroft Houwitser

Mycroft Houwitser


Aantal berichten : 16

Karakter Kaart
Leeftijd: 18 Jaar
Type trainer: Trainer
Pokémon Team:

Kletshoekje - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoekje   Kletshoekje - Pagina 16 Emptyzo feb 23, 2014 1:07 pm

Sure, moet enkel nog maar wachten tot mijn KK word geaccepteerd, als die goed is ten minste xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Jerold Kallon

Jerold Kallon


Aantal berichten : 97

Karakter Kaart
Leeftijd: 19 jaar
Type trainer: Trainer
Pokémon Team:

Kletshoekje - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoekje   Kletshoekje - Pagina 16 Emptyzo feb 23, 2014 1:21 pm

Dan zal ik alvast een topic aanmaken, oké? ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Mycroft Houwitser

Mycroft Houwitser


Aantal berichten : 16

Karakter Kaart
Leeftijd: 18 Jaar
Type trainer: Trainer
Pokémon Team:

Kletshoekje - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoekje   Kletshoekje - Pagina 16 Emptyzo feb 23, 2014 1:22 pm

Dat is goed voor mij x]
Terug naar boven Ga naar beneden
Miwa Lux

Miwa Lux


Aantal berichten : 65

Karakter Kaart
Leeftijd: 12 Jaar
Type trainer: Trainer
Pokémon Team:

Kletshoekje - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoekje   Kletshoekje - Pagina 16 Emptyzo feb 23, 2014 1:27 pm

En toen had ik ook een kk :'D
Hoop wel dat alle t's er zijn, want die toets doet het niet meer zo super bij mij Q.Q

Maar ja, nu maar hopen dat alles goed is n.n
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgard

Cecille Skarsgard


Aantal berichten : 113
Leeftijd : 28

Karakter Kaart
Leeftijd: 17 jaar
Type trainer: Trainer
Pokémon Team:

Kletshoekje - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoekje   Kletshoekje - Pagina 16 Emptyzo feb 23, 2014 3:18 pm

Nieuwe leedjes, hi hi~!

Ahh, jullie ava's >w< Die van Miwa is zo schattig en ik geloof dat ik Mycroft faceclaim ken. Heb je die toevallig van DeviantArt afgeplukt? Ik watch namelijk iemand met die art style en het karakter komt me ook erg bekend voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mycroft Houwitser

Mycroft Houwitser


Aantal berichten : 16

Karakter Kaart
Leeftijd: 18 Jaar
Type trainer: Trainer
Pokémon Team:

Kletshoekje - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoekje   Kletshoekje - Pagina 16 Emptyzo feb 23, 2014 3:24 pm

Kan wel, had het plaatje nog ergens tussen mijn documenten gevonden xD und hi c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Miwa Lux

Miwa Lux


Aantal berichten : 65

Karakter Kaart
Leeftijd: 12 Jaar
Type trainer: Trainer
Pokémon Team:

Kletshoekje - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoekje   Kletshoekje - Pagina 16 Emptyzo feb 23, 2014 3:30 pm

Hallo en bedankt!

Gurr, ik wil niemand pushen maar ik hoop dat mijn kk snel geaccepteerd wordt zodat ik mijn eerste topic kan maken >w<
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgard

Cecille Skarsgard


Aantal berichten : 113
Leeftijd : 28

Karakter Kaart
Leeftijd: 17 jaar
Type trainer: Trainer
Pokémon Team:

Kletshoekje - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoekje   Kletshoekje - Pagina 16 Emptyzo feb 23, 2014 3:47 pm

@ Mycroft; Ik weet even niet meer hoe de artist heet, helaas. Misschien dat het me later nog invalt.

@ Miwa; Zo te zien hebben Miwa en Cecille het één en ander gemeen. Maybe they could become friends c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Miwa Lux

Miwa Lux


Aantal berichten : 65

Karakter Kaart
Leeftijd: 12 Jaar
Type trainer: Trainer
Pokémon Team:

Kletshoekje - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoekje   Kletshoekje - Pagina 16 Emptyzo feb 23, 2014 4:06 pm

Sure sure!
Ik zie ze al samen een gym binnenstormen x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgard

Cecille Skarsgard


Aantal berichten : 113
Leeftijd : 28

Karakter Kaart
Leeftijd: 17 jaar
Type trainer: Trainer
Pokémon Team:

Kletshoekje - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoekje   Kletshoekje - Pagina 16 Emptyzo feb 23, 2014 4:35 pm

Haha, ja, ik zie het al helemaal voor me. Met een domme introductie en silly poses erbij x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Elona Maple
Admin
Elona Maple


Aantal berichten : 145

Karakter Kaart
Leeftijd: 24
Type trainer: Scientist
Pokémon Team:

Kletshoekje - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoekje   Kletshoekje - Pagina 16 Emptyzo feb 23, 2014 5:29 pm

@Miwa&Mycroft: Er wordt zo snel zo mogelijk naar jullie karakter kaarten gekeken, we voeren dit het liefst met zijn tweeën uit. Echter, zit een van de twee momenteel te dutten. Dat werkt niet heel handig, sorry dus dat het iets langer duurt ^^"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://kansai.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Kletshoekje - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoekje   Kletshoekje - Pagina 16 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kletshoekje
Terug naar boven 
Pagina 16 van 26Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 21 ... 26  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kansai :: Algemeen :: Sapphire's Off Game :: Praathoek-
Ga naar: