Kansai
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Seizoen: Winter Temperatuur: -11°C tot -5°C Weersvoorspelling: Er is een grote kans op sneeuw, die samen gaat met de aanhoudende kou.

Event: Door de aanhoudende kou zijn wilde Pokémon maar moeilijk te vinden.

Nieuwste reizigers: Josh Bentley, Callie Ophey en Akira Amauri.

Laatst gevangen Pokémon: Kecleon

Laatst behaalde gymbadge: -

Important Topics
► Regels
► Beginners Hoekje
► Uitleg
► Topic Search
► Pokémon Catching
► Pokémon Location
► Pokémon Evolving

► Pokemon Breeding
► Safari Zone
► Shiny Shop
Lotteries!
Loterijen
It's so cold.. [+Jerold] EggEgg Raffle
It's so cold.. [+Jerold] FirestoneEvolution Items Draw
It's so cold.. [+Jerold] Bag_Charizardite_Y_Sprite Mega Stone Lottery
Safari Zone!
Current Safari Zone Pokémon:


Awards!
Personage van de Maand:It's so cold.. [+Jerold] Ayy
Pokémon van de Maand:It's so cold.. [+Jerold] Ayy
Topic van de Maand:It's so cold.. [+Jerold] Ayy
Gevecht van de Maand:It's so cold.. [+Jerold] Ayy

Linkpartner Button
It's so cold.. [+Jerold] Kansai2
Code:
[url=http://kansai.actieforum.com/][img]http://s23.postimg.org/5bsqpj3w7/kansai2.png[/img][/url]
Linkpartners
It's so cold.. [+Jerold] 334qjiw

 

 It's so cold.. [+Jerold]

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Callie Gregor

Callie Gregor


Aantal berichten : 35
Leeftijd : 26

Karakter Kaart
Leeftijd: 16
Type trainer: Trainer
Pokémon Team:

It's so cold.. [+Jerold] Empty
BerichtOnderwerp: It's so cold.. [+Jerold]   It's so cold.. [+Jerold] Emptywo jan 01, 2014 4:38 pm

CALLIE
Ze had zich stevig ingepakt in een dikke jas en voelde een sterke wind langs haar gezicht strelen. Ugh. Winter was toch ook zo'n vreselijk seizoen. Een rilling gleed over haar rug toen ze per ongeluk van het pad afstapte en met haar schoen in het vochtige zand terecht kwam. "UGH!" Gromde ze naar zichzelf en zag vanuit haar ooghoek dat Jaxon zijn lach niet kon inhouden. Humeurig wierp ze hem een vurige blik toe, maar de Lairon bleef door grinniken. "Jouw idee, Jaxon, jij krijgt er later ook spijt van." Mompelde ze naar de pokemon die nu ook een stap op het zand deed. Ah, de ijzeren reus had dus ook wat moed bijeen geraapt. De pokemon, die net voorbij haar bovenbeen kwam, stapte rustig verder. Maar ja, hij had hiervoor ook in de woestijn geleefd, dus een beetje zand, ook al was het nat, was zeker geen probleem voor hem. Callie rolde met haar ogen en volgde haar pokemon. Plots verscheen er een bruin kopje boven het zand. "Daar ben je!" Piepte Callie geschrokken en knielde neer op het zand om haar Trapinch op te pakken. Sinds wanner was zij zover gekomen? De Trapinch liet een grote glimlach zien op haar gezicht en toen ze weer werd neergezet op het zand, begroef ze zich weer. Dit keer liet ze een duidelijk spoor achter. Jaxon grinnikte amusant en hield plagerig zijn staart op het zand, zodat Sephy er niet makkelijk doorheen kon. "Pubers.." Zuchtte Callie terwijl ze op een houten bankje ging zitten. Gelukkig was deze niet zo nat als het zand waar ze net in had getrapt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jerold Kallon

Jerold Kallon


Aantal berichten : 97

Karakter Kaart
Leeftijd: 19 jaar
Type trainer: Trainer
Pokémon Team:

It's so cold.. [+Jerold] Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's so cold.. [+Jerold]   It's so cold.. [+Jerold] Emptywo jan 01, 2014 5:18 pm

Ik ademde de frisse lucht in van een stevige bries die in mijn gezicht waaide. Nog minder dan een uur geleden zat ik op de boot op weg naar de Kansai-regio, verlangend naar het vasteland, en nu liep ik met mijn trouwe Zoroark over het strand. Het was fijn om even gewoon te kunnen wandelen en even geen zorgen om mijn kop te hebben. Ik had na mijn aankomst in de haven geen zin om nog langer tussen de mensen te zijn – het schip dat mij naar hier had gebracht was al vol genoeg – en dit leek de perfecte plek te zijn. Zeker in dit jaargetijde verwachtte ik niet al te veel mensen op een strand. En rustig was het inderdaad. Howl leek ook helemaal ontspannen te zijn, terwijl Éclair heen en weer draafde aan de grens van het water. Ze was niet vaak aan zee geweest, dus voor haar was dit ook een nieuwe ervaring. Arya daarentegen bleef zo dicht mogelijk bij mij lopen, zich met één hand vasthoudend aan mijn broek, alsof ze bang was weggespoeld te worden door de golven. Ik liet haar maar doen. Ik had er niet veel last van en voor mij was het geen enkel probleem iets langzamer te lopen zodat de jonge Ralts mij makkelijker kon bijhouden. Ineens bleef Howl staan en snoof de lucht op. Ik keek hem aan. “Is er iets?” vroeg ik. Howl draaide even zijn hoofd naar mij toe en maakte een blaffend geluid. “Een mens met een paar Pokémon?” De Zoroark knikte. Even dacht ik na. Meestal liet ik Howl de illusie van een andere Pokémon aannemen als er andere mensen in de buurt waren, omdat ik niet bepaald een onopvallende figuur was en omdat men waarschijnlijk bijna al mijn illusies door zou hebben als ze zouden weten dat ik een Zoroark had. Howl keek mij nog steeds aan, wachtend op een commando. Éclair was er ondertussen ook bij komen staan. Ik gaf een klein knikje in Howls richting, en na een lachje van hem – wat eigenlijk best angstaanjagend klinkt als je geen Zoroark gewend bent – lichtte hij op. Slechts een seconde later stond er een Sawsbuck voor me in plaats van een Zoroark. Ik glimlachte en wandelde verder, nog steeds met mijn Pokémon aan mijn zij.
Niet veel later zag ik een Lairon op het zand, en op een bank zat een meisje, waarschijnlijk de eigenaresse van de Pokémon. Ik wilde verder lopen, maar Howl draafde vrolijk naar het meisje op de bank. “Howl?” zei ik wat verbaasd. Normaal gezien deed hij zoiets niet. Aangezien de “Sawsbuck” geen aanstalten maakte terug te komen, liep ik naar hem toe met een zucht. “Wat heb jij ineens?” Howl lachte alleen maar – het was weer zo'n typische Zoroarklach – en drukte zijn neus tegen de arm van het meisje aan. Ik krabde wat verbaasd mijn achterhoofd. “Sorry, ik weet niet wat hem ineens bezielt,”zei ik tegen het meisje. Éclair was ondertussen naar de Lairon gegaan en keek het wezen schuin aan. Ze had er natuurlijk nog nooit één gezien. Ondertussen had de schuwe Arya zich achter mij verstopt. Ze was altijd erg verlegen bij vreemden, en eigenlijk was ze niet de enige.
Terug naar boven Ga naar beneden
Callie Gregor

Callie Gregor


Aantal berichten : 35
Leeftijd : 26

Karakter Kaart
Leeftijd: 16
Type trainer: Trainer
Pokémon Team:

It's so cold.. [+Jerold] Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's so cold.. [+Jerold]   It's so cold.. [+Jerold] Emptywo jan 01, 2014 5:32 pm

CALLIE
Vanuit haar ooghoek zag ze plots een onbekende pokemon op haar af komen. Toch niet op haar? Hij had waarschijnlijk een lekker plantje gezien in haar buurt, dat zal het vast zijn.. Maar nee, de pokemon kwam op háár af. Callie fronste wat, maar liet het hert voor wat het was. Al snel kwam zijn Trainer erbij. Het was een man met aardig lang blond haar. “Sorry, ik weet niet wat hem ineens bezielt,” Zei de man toen de pokemon opeens zijn neus tegen haar arm had gedrukt. Callie fronste nog wat meer en keek de man wat verbaasd aan. "Uhm.. dat geeft niet, denk ik?" Antwoordde ze met een wat ongemakkelijke glimlach. Een Blitzle was naar Jaxon toegelopen, maar Callie wist dat haar pokemon niet zomaar vijandig deed. Dus dat zou wel goed komen. "Hoe heten ze eigenlijk? Je pokemon?" Vroeg Callie vervolgens.

JAXON
Sephy verscheen even later weer op de grond en klom op zijn staart. Wat een kind, zeg. Mompelde de Lairon in zichzelf en bewoog zijn staart langzaam heen en weer. De Trapinch klimde zich goed vast en lachte zo nu en dan vrolijk. Plots verscheen er een zwart witte pokemon naast hem en Jaxon liet zijn ijzige blik over de Blitzle glijden. Ze zag er niet erg gemeen of gevaarlijk uit. Jaxon liet zijn staart weer op het zand vallen en Sephy kroop wat verder op zijn rug. "'Ey, ik ben Jaxon en dit is Sephy." Begroette de pokemon de vreemdeling.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jerold Kallon

Jerold Kallon


Aantal berichten : 97

Karakter Kaart
Leeftijd: 19 jaar
Type trainer: Trainer
Pokémon Team:

It's so cold.. [+Jerold] Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's so cold.. [+Jerold]   It's so cold.. [+Jerold] Emptywo jan 01, 2014 8:21 pm

Jerold
Howl ging achter het bankje staan en alweer was zijn haast onnatuurlijke gelach te horen. Ik begon al te snappen wat hij wilde. De Zoroark was socialer dan ik en wilde dit keer hoogstwaarschijnlijk dat ik eens met een mens zou praten. Ergens had hij wel een punt. Ik had een paar vrienden in Unova (ze waren wel op één hand te tellen), maar hier kende ik niemand. Het was niet meer dan logisch dat ik hier ook wat mensen zou tegenkomen, en dit was misschien wel een goed begin. Niet dat ik er zo veel zin in had, maar goed. Soms moest een Pokémon nu eenmaal zijn Trainer trainen. "Uhm.. dat geeft niet, denk ik?" zei het meisje nadat ik mijn excuses had aangeboden wat Howl betreft. Ik ging ook maar op het bankje zitten, hoewel ik zo veel ruimte tussen mij en het meisje over liet dat er gemakkelijk nog een mens tussen had kunnen zitten. "Hoe heten ze eigenlijk? Je pokemon?" vroeg het meisje. Ik was wat verrast -hoewel ik dit verborg- dat ze niet naar mijn naam vroeg, maar naar de namen van mijn Pokémon. Dat was ik niet bepaald gewend. Zou het komen dat dat anders was in deze regio? Misschien. Daar zou ik nog wel achter komen. “Hij hier heet Howl,” zei ik met een knikje in de richting van de 'Sawsbuck', waarna ik naar de Blizle wat verderop wees. “Zij heet Éclair...” Ik bukte even en pakte voorzichtig de Ralts op die zich nog steeds aan mijn been had vastgeklampt en zette haar naast me neer. “En zei heet Arya.” De jonge Pokémon keek schuw naar het meisje en drukte zich tegen mij aan. Ik gaf haar rustig een aai over haar hoofd en fluisterde geruststellende dingen tegen de o-zo-verlegen Ralts.

Éclair
Ik brieste kort toen er nog een Pokémon uit het zand kwam gekropen. Ze zagen er best gek uit, die twee. Nog nooit had ik Pokémon zoals deze gezien. Ze leken niet eens op de soorten uit mijn regio. "'Ey, ik ben Jaxon en dit is Sephy." Ik ging ervan uit dat dat hun bijnamen waren. Soortnamen klonken volledig anders. “Ik ben Éclair,” zei ik. Ik hield mijn hoofd weer wat schuin, het uiterlijk van de Pokémon opnemend. “Wat voor Pokémon zijn jullie? Ik heb jullie soorten nog nooit gezien.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Callie Gregor

Callie Gregor


Aantal berichten : 35
Leeftijd : 26

Karakter Kaart
Leeftijd: 16
Type trainer: Trainer
Pokémon Team:

It's so cold.. [+Jerold] Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's so cold.. [+Jerold]   It's so cold.. [+Jerold] Emptydo jan 02, 2014 5:38 pm

CALLIE
Callie fronste lichtelijk toen ze een wat vreemde lach hoorde van de Sawsbuck. Hmm.. Maar goed, de jongeman kwam op het bankje zitten en begon de namen op te noemen van zijn pokemon. “Hij hier heet Howl,” Goed, de Sawsbuck heette dus Howl. “Zij heet Éclair...” Dit eker werd er gewezen naar de Blitzle, die nog steeds bij haar twee pokemon stond. “En zei heet Arya.” Een Ralts, die Callie nog had gezien, werd op het bankje gezet. Oh ja, die kende ze wel vanuit de Hoenn regio. "Ze ziet er erg schattig uit." Glimlachte Callie naar de wat kleinere pokemon. "Die twee daar," Ze wees op Jaxon en Sephy. "zijn mijn pokemon. De Lairon heet Jaxon en de Trapinch op zijn rug, die heet Sephy." Callie's blik keerde weer terug naar de jongeman. "En nu lijkt het me wel een goed punt om naar jouw naam te vragen." Glimlachte ze vervolgens. "Ik heet Callie, by the way."

JAXON
“Ik ben Éclair,” De Lairon gaf een knikje en Sephy vestigde zich tussen twee ijzeren platen op zijn rug. Haar bruine kopje bekeek de Blitzle genaamd Éclair nieuwsgierig. “Wat voor Pokémon zijn jullie? Ik heb jullie soorten nog nooit gezien.” Wat trots hield Jaxon zijn kop wat hoger en glimlachte. "Ik ben een Lairon, een geëvolueerde pokemon." Grijnsde hij trots en snoof licht. "En Sephy is een Trapinch. En jij? In de Hoenn regio zijn wij nog nooit zo'n pokemon tegengekomen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Jerold Kallon

Jerold Kallon


Aantal berichten : 97

Karakter Kaart
Leeftijd: 19 jaar
Type trainer: Trainer
Pokémon Team:

It's so cold.. [+Jerold] Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's so cold.. [+Jerold]   It's so cold.. [+Jerold] Emptyvr jan 03, 2014 9:58 am

Jerold
"Ze ziet er erg schattig uit." Arya snapte dat die opmerking voor haar was bedoeld en glimlachte verlegen. Daarna wees het meisje naar de twee andere Pokémon waar Éclair bij stond. "Die twee daar," begon ze, "zijn mijn pokemon. De Lairon heet Jaxon en de Trapinch op zijn rug, die heet Sephy." Geïnteresseerd keek ik naar de Pokémon. Ze leken helemaal niet op de Pokémon die in Unova voorkomen.  Van deze twee had ik zelfs nog nooit een afbeelding gezien voor zover ik het me kon herinneren. "En nu lijkt het me wel een goed punt om naar jouw naam te vragen." Ik wendde mijn blik weer af van de Pokémon en keek het meisje aan, dat glimlachend in mijn richting keek. "Ik heet Callie, by the way,” zei ze. “Ik ben Jerold.” Het leek er even op dat het gesprek ging stilvallen, zoals vaak gebeurde bij mij, maar Howl gaf een duw tegen mijn schouder. Alsof hij wilde zeggen dat ik verder moest praten. Met een haast onmerkbare zucht praatte ik verder. Als Howl wilde dat ik iets zei, dan gebeurde dat ook. “Ik ben een illusionist uit Unova. Kom jij uit deze regio, of kom je ergens anders vandaan?”

Éclair
De Pokémon die Jaxon heette hield zijn kop trots in de lucht. "Ik ben een Lairon, een geëvolueerde pokemon." Ik knipperde verbaasd. “Jij bent al geëvolueerd?” zei ik met een kleine steek van jaloezie. Het zou waarschijnlijk nog een tijd duren voordat ik zou evolueren in een Zebstrika. "En Sephy is een Trapinch. En jij? In de Hoenn regio zijn wij nog nooit zo'n pokemon tegengekomen." Dit keer hief ik trots een voorpoot op. “Ik ben een Blitzle, ik kom uit de Unova regio. Dus jullie en jullie Trainer komen uit de Hoenn regio?” vroeg ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Callie Gregor

Callie Gregor


Aantal berichten : 35
Leeftijd : 26

Karakter Kaart
Leeftijd: 16
Type trainer: Trainer
Pokémon Team:

It's so cold.. [+Jerold] Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's so cold.. [+Jerold]   It's so cold.. [+Jerold] Emptyvr jan 03, 2014 11:47 pm

CALLIE
“Ik ben Jerold.” Ah, Jerold dus. De pokemon van de andere Trainer, genaamd Howl, gaf plots een duw tegen zijn schouders en met weer een gefronste blik keek Callie naar de twee. Het leek wel of de pokemon de Trainer als het ware 'trainde'. Het meisje onderdrukte haar lach en keek nog met een serieuze blik naar Jerold. “Ik ben een illusionist uit Unova. Kom jij uit deze regio, of kom je ergens anders vandaan?” Illusionist? Van dat beroep had ze nog nooit gehoord in Hoenn. "Nee, ik kom uit Hoenn, maar als ik het vragen mag, wat doet een illusionist?" Zei ze nadat ze hem even verwonderd had aangekeken.

JAXON
“Jij bent al geëvolueerd?” Jaxon kreeg een zelfvoldane grijns toen hij een kleine toon van jaloezie hoorde. Ja, hij was al sterker dan een Aron en straks.. straks zou hij een Agron worden! “Ik ben een Blitzle, ik kom uit de Unova regio. Dus jullie en jullie Trainer komen uit de Hoenn regio?” Unova? Hmm, daar had hij niet zoveel van gehoord, laat staan pokemon daarvan gezien. Uit Kanto en Johto kende hij nog wel een paar soorten, maar verder ging zijn kennis niet echt. "Dat klopt, ik neem aan dat jouw trainer uit Unova komt? Is het daar mooi?" Sephy keek geïnteresseerd naar de Blitzle en luisterde aandachtig naar het gesprek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jerold Kallon

Jerold Kallon


Aantal berichten : 97

Karakter Kaart
Leeftijd: 19 jaar
Type trainer: Trainer
Pokémon Team:

It's so cold.. [+Jerold] Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's so cold.. [+Jerold]   It's so cold.. [+Jerold] Emptyza jan 04, 2014 7:52 pm

Jerold
De verwonderde blik van het meisje ontging mij niet toen ze op mijn vraag antwoordde. "Nee, ik kom uit Hoenn, maar als ik het vragen mag, wat doet een illusionist?" In mijn hoofd zocht ik naar de juiste woorden om een 'illusionist' te omschrijven. In mijn regio wist men wel ongeveer wat het was, maar ja, de mensen daar hielden dan ook van entertainment. Ik wist niet zeker of Callie wist wat een goochelaar was, dus ik ging het gewoon in het algemeen uitleggen. “Een illusionist is iemand die verschillende 'magische' trucs kan doen. Dat kunnen kleine dingen zijn, zoals een balletje laten verdwijnen of laten verschijnen, maar het kunnen ook dingen zijn zoals het veranderen van een Blitzle in een Patrat of een Haxorus in een Scraggy.” Voor de eerste keer in dit gesprek verscheen er een glimlach op mijn gezicht. Pokémon en illusies; voor mij de perfecte mix voor een goed humeur! “Als je wil kan ik je wel laten zien wat ik bedoel?” voegde ik er nog aan toe.

Éclair
"Dat klopt, ik neem aan dat jouw trainer uit Unova komt? Is het daar mooi?" Ik knikte en keek even in de richting van mijn Trainer, Jerold. “Hij komt ook uit Unova, inderdaad. Net zoals Howl, trouwens.” Mijn blik gleed weer naar de twee Pokémon waarmee ik aan het praten was. “En Unova is werkelijk prachtig! Er zijn graslanden, bossen, grotten, een woestijn... bijna te veel om op te noemen!” Ik dacht even na waarna ik weer begon te praten. “Hebben jullie in jullie regio ook Pokémon die elk seizoen van uiterlijk veranderen?” vroeg ik. Natuurlijk doelde ik op Deerling en Sawsbuck, voor zover ik wist de enige Pokémon die elk seizoen een ander uiterlijk hadden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Callie Gregor

Callie Gregor


Aantal berichten : 35
Leeftijd : 26

Karakter Kaart
Leeftijd: 16
Type trainer: Trainer
Pokémon Team:

It's so cold.. [+Jerold] Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's so cold.. [+Jerold]   It's so cold.. [+Jerold] Emptyza jan 04, 2014 10:35 pm

CALLIE
“Een illusionist is iemand die verschillende 'magische' trucs kan doen. Dat kunnen kleine dingen zijn, zoals een balletje laten verdwijnen of laten verschijnen, maar het kunnen ook dingen zijn zoals het veranderen van een Blitzle in een Patrat of een Haxorus in een Scraggy.” Callie knikte wat verwonderd. Wow. Dat soort beroepen, die kwam je niet vaak tegen in het dagelijks leven. Jerold kreeg een glimlach op zijn gezicht en Callie werd wat gerustgesteld. “Als je wil kan ik je wel laten zien wat ik bedoel?” Een grote grijns verscheen op haar gezicht en ze rechtte haar rug. "Graag!" Riep ze vrolijk uit. "Als je het wilt tenminste." Grijnsde ze er nog snel achteraan.

JAXON
“Hij komt ook uit Unova, inderdaad. Net zoals Howl, trouwens.” Jaxon gaf een ferm knikje en hoorde toen een soort noodkreet van Sephy. Ze was bijna van zijn rug gevallen door zijn beweging. Oeps. De Lairon grijnsde wat traag. “En Unova is werkelijk prachtig! Er zijn graslanden, bossen, grotten, een woestijn... bijna te veel om op te noemen!” Een woestijn! Net zoals waar hij vandaan was gekomen! Hmm.. Misschien zou hij een bezoekje aan Unova wagen als Callie hier klaar was? “Hebben jullie in jullie regio ook Pokémon die elk seizoen van uiterlijk veranderen?” Jaxon fronste wat en keek naar Éclair met een soort onbegrip in zijn blauwe ogen. "Nee, nooit van gehoord zelfs. Ik neem aan dat jullie ze wel hebben? Wat voor een pokemon zijn dat dan?" Vroeg hij dan toch wel wat nieuwsgierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jerold Kallon

Jerold Kallon


Aantal berichten : 97

Karakter Kaart
Leeftijd: 19 jaar
Type trainer: Trainer
Pokémon Team:

It's so cold.. [+Jerold] Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's so cold.. [+Jerold]   It's so cold.. [+Jerold] Emptyzo jan 05, 2014 8:28 pm

Jerold
Er verscheen een grote grijns op Callies gezicht, en kon kon haar reactie al raden voordat ze ook maar iets had gezegd. "Graag!" riep ze.  "Als je het wilt tenminste." Ook ik grijnsde. “Natuurlijk! Ik zou niets liever willen!” Ik zette Arya naast haar neer en aaide even geruststellend haar hoofd. Ze vond het altijd wel fijn om mijn illusies te zien, ook al wist ze hoe ze werkten. Ik stond op en haalde mijn jas van mijn schouders – niet dat ik die jas überhaupt echt aan had gehad – en gaf een klein knikje richting Howl, die het begreep en naar mij toe liep. Ik hield mijn jas voor hem, zodat de hele 'Sawsbuck' vanaf het bankje niet meer te zien was. Een paar tellen later trok ik mijn jas voor hem weg. “En voilà!” Voor mijn kleine publiek moest het er wel uitzien alsof de Sawsbuck binnen een paar seconden in een Haxorus was veranderd. Dit was min of meer ook zo, alleen was het natuurlijk allemaal Howls werk.

Éclair
"Nee, nooit van gehoord zelfs. Ik neem aan dat jullie ze wel hebben? Wat voor een pokemon zijn dat dan?" vroeg Jaxon. “Ja, twee soorten; Deerling en zijn evolutie Sawsbuck. In de lente zit het gewei van Sawsbuck altijd vol bloesem, en in de zomer groeien er altijd bladeren aan!” Antwoordde ik. “Als het goed is is Howl nu in de vorm van een Sawsbuck...” Ik keek om en zag hoe mijn Trainer klaar stond om een kleine show te geven. “Geniet er maar van zolang het nog kan, want over een paar seconden...” Ik had gelijk. Achter de enorme jas van Jerold veranderde Howl in een Haxorus. Van de zogenaamde Sawsbuck was geen enkel spoor achtergebleven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Callie Gregor

Callie Gregor


Aantal berichten : 35
Leeftijd : 26

Karakter Kaart
Leeftijd: 16
Type trainer: Trainer
Pokémon Team:

It's so cold.. [+Jerold] Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's so cold.. [+Jerold]   It's so cold.. [+Jerold] Emptydi jan 07, 2014 7:28 pm

CALLIE
“Natuurlijk! Ik zou niets liever willen!” Nieuwsgierig schoot ze nog rechter en zag dat de Sawsbuck naar voren kwam. Jerold hield zijn jas voor de pokemon en Callie fronste even. Zou hij zijn pokemon laten verdwijnen? Want dat zou wel een truc zijn zeg, aangezien Swasbuck geen psychisch soort was. “En voilà!” Toen de illusionist de jas had weggetrokken stond daar.. een Haxorus?! Callie viel bijna door verrassing van het bankje af en bekeek de grote draak pokemon. Wow.. "Hoe.. hoe heb je dat gedaan?" Vroeg Callie verbaasd, al zou een illusionist natuurlijk niet zomaar zijn trucs vrij geven, toch?

JAXON
“Ja, twee soorten; Deerling en zijn evolutie Sawsbuck. In de lente zit het gewei van Sawsbuck altijd vol bloesem, en in de zomer groeien er altijd bladeren aan!” Dat klonk wel erg speciaal, zeg! “Als het goed is is Howl nu in de vorm van een Sawsbuck...” Jaxon draaide zich wat om en zag dat de Trainer van Howl een jas voor de pokemon hield. Hm? “Geniet er maar van zolang het nog kan, want over een paar seconden...” Jaxon fronste, keer zijn blik even naar Éclair om en toen hij weer terug keek stond daar opeens.. een hele andere pokemon! "Wat?! Hoe kan hij opeens zijn veranderd in een andere pokemon?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jerold Kallon

Jerold Kallon


Aantal berichten : 97

Karakter Kaart
Leeftijd: 19 jaar
Type trainer: Trainer
Pokémon Team:

It's so cold.. [+Jerold] Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's so cold.. [+Jerold]   It's so cold.. [+Jerold] Emptydi jan 07, 2014 7:58 pm

Jerold
Er verscheen een grijns op mijn gezicht toen Callie als door stomheid geslagen naar de Haxorus keek. Hier was men dus ook onder de indruk van illusies! "Hoe.. hoe heb je dat gedaan?" was het eerste wat ze vroeg – wat meestal wel het geval was. “Dat zou je wel willen weten, hè?” zei ik geamuseerd. Hoewel Callie geen kwaad persoon leek te zijn, wilde ik het geheim van mijn illusies niet onthullen. Tenminste nu nog niet. In Unova hadden slechts een aantal mensen geweten hoe ik mijn illusies uitvoerde, en ook zij hielden het stil voor anderen. Ook al was deze illusie eigenlijk volledig het werk van Howl. De Zoroark was dan ook vaak alleen 's avonds en 's nachts in zijn ware gedaante. “En, wat vond je ervan?” vroeg ik aan Callie terwijl ik weer naar het bankje liep.

Éclair
"Wat?! Hoe kan hij opeens zijn veranderd in een andere pokemon?" Ik kon het niet laten om even hardop te lachen. “Hij is niet veranderd. Hij doet alleen maar alsof hij een andere Pokémon is!” Een moment lang zweeg ik om even de reacties op de gezichten van de twee andere Pokémon te kunnen zien. “Howl is namelijk een Zoroark,” begon ik. “Die kunnen doen alsof ze een andere Pokémon zijn, en ze kunnen zelfs zo'n illusie opwekken dat hun omgeving anders lijkt dan die is!”
Terug naar boven Ga naar beneden
Callie Gregor

Callie Gregor


Aantal berichten : 35
Leeftijd : 26

Karakter Kaart
Leeftijd: 16
Type trainer: Trainer
Pokémon Team:

It's so cold.. [+Jerold] Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's so cold.. [+Jerold]   It's so cold.. [+Jerold] Emptydo jan 09, 2014 6:25 pm

CALLIE
“Dat zou je wel willen weten, hè?” Ze knikte glimlachend, maar verwachtte de informatie ook niet. Misschien zou ze het ooit wel eens uitvogelen, als zij en Jerold al maanden van deze plek waren vertrokken en dan zou zo'n 'oh!'-momentje krijgen. “En, wat vond je ervan?” Vroeg Jerold vervolgens en keerde terug naar het bankje. "Ik vond het geweldig! Ik heb nog nooit zoiets gezien, laat staan voorgesteld dat het ook echt kon!" Glimlachte ze vervolgens.

JAXON
“Hij is niet veranderd. Hij doet alleen maar alsof hij een andere Pokémon is!” Jaxon fronste verbaasd en hij was er zeker van een zachte 'Huh?' van Sephy's kant te horen. Dan was deze pokemon wel een heel erg goede acteur. “Howl is namelijk een Zoroark,” Deze informatie maakte hem niet veel duidelijk, maar Jaxon merkte dat Éclair nog niet was uitgepraat. “Die kunnen doen alsof ze een andere Pokémon zijn, en ze kunnen zelfs zo'n illusie opwekken dat hun omgeving anders lijkt dan die is!” Wow, zulke pokemon waren vast heel sterk! "Dat is echt heel erg cool, zeg.." Mompelde Jaxon, nog steeds verbaasd van de hele truc. "Laat Howl zijn echte gedaante wel eens zien, dan?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jerold Kallon

Jerold Kallon


Aantal berichten : 97

Karakter Kaart
Leeftijd: 19 jaar
Type trainer: Trainer
Pokémon Team:

It's so cold.. [+Jerold] Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's so cold.. [+Jerold]   It's so cold.. [+Jerold] Emptydo jan 09, 2014 7:05 pm

Jerold
"Ik vond het geweldig! Ik heb nog nooit zoiets gezien, laat staan voorgesteld dat het ook echt kon!" Ik lachte even en maakte een buiging, net alsof ik een show had gegeven voor een groot publiek. “Dankuwel!” zei ik grijnzend waarna ik weer naast Callie op het bankje ging zitten. Slechts een moment later zat Arya alweer tegen mij aan en ik kriebelde even haar nek. Howl kwam ook richting een bankje en bleef voor ons staan terwijl hij mij schuin aankeek. Ik had de indruk dat hij Callie wel mocht, en aan zijn blik te zien leek hij toch zijn ware gedaante aan te willen aannemen, zelfs nu er een ander persoon bij was. “Tja, als je het echt zo graag wil...” zei ik, waarnna ik naar Callie keek. “Howl wil dat ik voor één keer verklap hoe ik mijn illusies uitvoer. Interesse?”

Éclair
Aan de reacties van de twee Pokémon kon ik duidelijk zien dat ze erg verrast waren door mijn uitleg. "Dat is echt heel erg cool, zeg.." Ik brieste kort, trots op het feit dat één van mijn Pokémonvrienden als “cool” werd gezien. "Laat Howl zijn echte gedaante wel eens zien, dan?" Nu moest ik wel even nadenken. Wat waren ook alweer de precieze momenten dat mijn Trainer Howl in zijn ware gedaante liet rondlopen? “Meestal 's avonds en 's nachts,” begon ik, “en meestal ook tijdens gevechten. Dan is het makkelijker voor Howl om in zijn eigen gedaante te vechten, om de één of andere reden.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Callie Gregor

Callie Gregor


Aantal berichten : 35
Leeftijd : 26

Karakter Kaart
Leeftijd: 16
Type trainer: Trainer
Pokémon Team:

It's so cold.. [+Jerold] Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's so cold.. [+Jerold]   It's so cold.. [+Jerold] Emptyvr jan 10, 2014 5:56 pm

CALLIE
“Dankuwel!” Zei Jerold nadat hij nog een buiging had gemaakt en voor de lol klapte Callie alsof ze in een groot publiek zat. De Ralts kwam gelijk naar haar Trainer toen deze weer was gaan zitten. “Tja, als je het echt zo graag wil...” Zei Jerold nadat ook de grote Haxorus naar het bankje was gekomen. Callie schoot weer overeind en keek de jongeman met grote ogen aan. “Howl wil dat ik voor één keer verklap hoe ik mijn illusies uitvoer. Interesse?” Ze slikte even, toch wat nerveus geworden voor het aanbod. "Nou.. het hoeft niet.." Mompelde ze wat onschuldig, maar de nieuwsgierigheid bleef in haar ogen staan. "maar het lijkt me wel tof." Grijnsde ze vervolgens.

JAXON
“Meestal 's avonds en 's nachts,” Ah, dat was jammer. Dan zou hij de echte Howl niet te zien krijgen.. “en meestal ook tijdens gevechten. Dan is het makkelijker voor Howl om in zijn eigen gedaante te vechten, om de één of andere reden.” Of hij moest de sterke pokemon uitdagen voor een gevecht? Nee, dat liever niet. Zelfs deze geweldige pokemon zou deze 'Zoroark' niet makkelijk aan kunnen. "Dat is wel jammer, ik had graag gezien hoe een Zoroark eruit zag. En.. hoe ziet jouw evolutie eruit?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jerold Kallon

Jerold Kallon


Aantal berichten : 97

Karakter Kaart
Leeftijd: 19 jaar
Type trainer: Trainer
Pokémon Team:

It's so cold.. [+Jerold] Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's so cold.. [+Jerold]   It's so cold.. [+Jerold] Emptyvr jan 10, 2014 8:29 pm

Jerold
"Nou.. het hoeft niet.." mompelde Callie, hoewel ik niet bepaald de indruk had dat ze niet echt nieuwsgierig was. "Maar het lijkt me wel tof." Ik grinnikte. Dat laatste kwam al een stuk overtuigender over. “Hm... Het zou fijn zijn als er tenminste één iemand was in deze regio die iets van mijn illusies wist...” zei ik met een geamuseerde ondertoon. Ik keek weer naar Howl, die mij grijnzend aankeek. “Vooruit dan maar, aangezien er toch al twee stemmen vóór zijn. Ga je gang, Howl.” Nauwelijks een seconde nadat ik dit had gezegd begon de gedaante van de Haxorus te vervagen, en in plaats daarvan werd het oorspronkelijke lichaam van de Zoroark zichtbaar. Slechts een paar tellen later stond Howl in zijn ware vorm voor ons; een zwartgrijze, op twee poten staande vos, net zo groot als een mens. “Callie, mag ik je voorstellen aan Howl, de Zoroark, een ware meester der illusies!”

Éclair
"Dat is wel jammer, ik had graag gezien hoe een Zoroark eruit zag. En.. hoe ziet jouw evolutie eruit?" Op dat moment realiseerde ik me weer dat deze Pokémon natuurlijk uit een andere regio kwamen en vanzelfsprekend nooit een Zoroark hadden gezien. Niet dat ze zo veelvoorkomend waren in Unova, maar ik was Howl natuurlijk gewend. Het zou inderdaad nogal teleurstellend zijn als deze twee Pokémon nooit een Zoroark te zien zouden krijgen, zelfs niet als deze min of meer voor hun neus stond in een andere vorm. “Er is nog hoop,” begon ik, “er zijn altijd een aantal mensen geweest die wisten wat Howl is. Misschien dat mijn Trainer hier ook nog een vertrouwenspersoon nodig heeft...” Ik wist niet zeker of het valse hoop was of niet, maar het was er in ieder geval wel. Een moment later concentreerde ik mij op de tweede vraag; mijn evolutie. Ik hief trots mijn hoofd op toen ik mij mijn evolutie voor de geest haalde. “Een beetje zoals ik er nu uitzie, maar dan groter. Mijn strepen gaan dan ook meer op bliksemflitsen lijken, en mijn manen en mijn staart worden langer.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Callie Gregor

Callie Gregor


Aantal berichten : 35
Leeftijd : 26

Karakter Kaart
Leeftijd: 16
Type trainer: Trainer
Pokémon Team:

It's so cold.. [+Jerold] Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's so cold.. [+Jerold]   It's so cold.. [+Jerold] Emptyzo jan 12, 2014 11:57 am

CALLIE
“Hm... Het zou fijn zijn als er tenminste één iemand was in deze regio die iets van mijn illusies wist...” Ja! Dus ze zou nu achter het geheim kunnen komen..? “Vooruit dan maar, aangezien er toch al twee stemmen vóór zijn. Ga je gang, Howl.” Callie fronste even, maar had geen tijd meer om een vraag te stellen. De Haxorus begon van voor te veranderen, als een Ditto, maar er kwam geen roze pokemon tevoorschijn, nee, er verscheen een soort zwarte vos, wiens lengte even groot was als een mens. "Wat..?" Mompelde Callie in zichzelf, maar daarvoor was het volume misschien net iets te hard. "Hoe.. konden niet alleen Ditto's van vorm veranderen?"

JAXON
“Er is nog hoop,” Dat zou echt geweldig zijn! Maar om zijn aandacht op het gesprek te vestigen, draaide hij zijn hele rug naar de Haxorus om. “er zijn altijd een aantal mensen geweest die wisten wat Howl is. Misschien dat mijn Trainer hier ook nog een vertrouwenspersoon nodig heeft...” Goed, nu de vraag. “Een beetje zoals ik er nu uitzie, maar dan groter. Mijn strepen gaan dan ook meer op bliksemflitsen lijken, en mijn manen en mijn staart worden langer.” Wow, strepen in vorm van bliksemflitsen, dat was best wel cool. "Als ik evolueer kan ik op twee poten staan en krijg ik hoorns op mijn kop en heb ik een heel dik pantser op mijn lichaam. En Sephy wordt eerst een soort libelle en daarna krijgt ze hele grote ruiten vleugels en is ze bijna hele groen en rood."
Terug naar boven Ga naar beneden
Jerold Kallon

Jerold Kallon


Aantal berichten : 97

Karakter Kaart
Leeftijd: 19 jaar
Type trainer: Trainer
Pokémon Team:

It's so cold.. [+Jerold] Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's so cold.. [+Jerold]   It's so cold.. [+Jerold] Emptyzo jan 12, 2014 7:57 pm

Jerold
Callie leek bijna verbaasder te zijn bij het zien van de Zoroark dan bij de “gedaanteverandering” van eerder. "Hoe.. konden niet alleen Ditto's van vorm veranderen?" vroeg ze. Meteen keek Howl in haar richting met een wat verontwaardigde blik in zijn ogen. Ik kon het hem haast zien denken; 'vergelijk jij mij met een Ditto?' Gelukkig ontspande hij zich snel weer en beantwoordde ik Callies vraag. “Voor zover ik weet wel, maar Howl verandert dan ook niet van vorm. Hij laat je alleen maar geloven dat hij dat doet. Elke keer als hij in een andere Pokémon verandert is het puur een illusie van hem.” Mijn blik gleed even naar Howl en weer naar het meisje naast me. “Wist je dan niet dat Zoroark illusie-Pokémon zijn?”

Éclair
"Als ik evolueer kan ik op twee poten staan en krijg ik hoorns op mijn kop en heb ik een heel dik pantser op mijn lichaam. En Sephy wordt eerst een soort libelle en daarna krijgt ze hele grote ruiten vleugels en is ze bijna hele groen en rood." Ik probeerde me de Lairon op twee poten voor te stellen, met hoorns en een pantser. “En dan ben je waarschijnlijk ook een stuk groter, of niet?” vroeg ik, aangezien dat detail niet bepaald zeldzaam was bij evoluties. “Het klinkt wel interessant, zo'n gepantserde en een libelle-achtige Pokémon.” Ik grinnikte even. “Maar ik denk dat het nog wel even duurt voordat ik daarachter zal komen,” voegde ik er nog aan toe. Ik keek richting Jerold en spitste mijn oren toen ik zag dat Howl zijn ware vorm had aangenomen. “Zullen we daar even gaan kijken?” vroeg ik aan de twee Pokémon naast mij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Callie Gregor

Callie Gregor


Aantal berichten : 35
Leeftijd : 26

Karakter Kaart
Leeftijd: 16
Type trainer: Trainer
Pokémon Team:

It's so cold.. [+Jerold] Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's so cold.. [+Jerold]   It's so cold.. [+Jerold] Emptyza jan 18, 2014 7:42 pm

CALLIE
“Voor zover ik weet wel, maar Howl verandert dan ook niet van vorm. Hij laat je alleen maar geloven dat hij dat doet. Elke keer als hij in een andere Pokémon verandert is het puur een illusie van hem.” Wow.. Dat had ze nooit zomaar kunnen weten. De Zoroark leek wat verontwaardigd te zijn en Callie zette snel een wat onschuldig grijnsje op. “Wist je dan niet dat Zoroark illusie-Pokémon zijn?” Ze keek weer op naar Jerold. “Nou.. uhm, nee. Ik denk dat ik dat lesje misschien wel gemist heb.” Grijnsde ze nog wat onschuldig.

JAXON
“En dan ben je waarschijnlijk ook een stuk groter, of niet?” Jaxon lachte even en gaf een duidelijk knikje. “Het klinkt wel interessant, zo'n gepantserde en een libelle-achtige Pokémon.” Nogmaals knikte hij. “Ze zijn ook heel erg sterk! Maar dat betekent wel dat we nog veel moeten trainen ervoor.” Het klonk bijna vermoeiend, maar Jaxon vond het altijd leuk om tegen wilde pokemon te vechten of gewoon te trainen. Alles om de beste te kunnen worden! “Zullen we daar even gaan kijken?” De Lairon fronste en draaide zich om. De grote pokemon was verdwenen en in plaats van die pokemon stond nu een zwarte met rode manen. Zou dat..? “Is dat een Zoroark dan?” Vroeg Jaxon aan Éclair.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jerold Kallon

Jerold Kallon


Aantal berichten : 97

Karakter Kaart
Leeftijd: 19 jaar
Type trainer: Trainer
Pokémon Team:

It's so cold.. [+Jerold] Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's so cold.. [+Jerold]   It's so cold.. [+Jerold] Emptywo jan 22, 2014 8:04 am

Jerold
“Nou.. uhm, nee. Ik denk dat ik dat lesje misschien wel gemist heb,” zei Callie met een onschuldige grijns op haar gezicht. Even keek ik in Howls richting. Zoroark waren al vrij zeldzaam in Unova, dus het zou zomaar kunnen dat ze helemaal niet voorkwamen in de regio waar Callie vandaan kwam. Ik keek Callie weer aan toen ik antwoordde. “Dat geeft niet. Ik neem aan dat er in jouw regio geen Zoroark voorkomen?” vroeg ik om toch wat meer zekerheid te hebben over mijn theorie. Ergens vond ik het wel een vreemde gedachte dat er in sommige regio's geen Zoroark voorkwamen, maar dat kwam waarschijnlijk doordat ik met de vosachtige Pokémon was opgegroeid.

Éclair
“Ze zijn ook heel erg sterk! Maar dat betekent wel dat we nog veel moeten trainen ervoor.” Ik knikte instemmend. Het duurde inderdaad een tijd voordat een Pokémon zijn laatste evolutie had bereikt. Hoewel... Ergens had ik het vermoeden dat het bij mij niet meer erg lang zou duren. Ik kende de move Spark al, en ik had gehoord dat het dan niet lang meer kon duren voordat een Blitzle zou evolueren in een Zebstrika... “Is dat een Zoroark dan?” vroeg Jaxon. Ik keek naar hem en knikte. “Inderdaad! Hij ziet er best indrukwekkend uit, nietwaar?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





It's so cold.. [+Jerold] Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's so cold.. [+Jerold]   It's so cold.. [+Jerold] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
It's so cold.. [+Jerold]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Jerold Kallon
» Hot to the Touch, Cold on the Inside

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kansai :: Coast :: Old Tjikko Beach-
Ga naar: