Kansai
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Seizoen: Winter Temperatuur: -11°C tot -5°C Weersvoorspelling: Er is een grote kans op sneeuw, die samen gaat met de aanhoudende kou.

Event: Door de aanhoudende kou zijn wilde Pokémon maar moeilijk te vinden.

Nieuwste reizigers: Josh Bentley, Callie Ophey en Akira Amauri.

Laatst gevangen Pokémon: Kecleon

Laatst behaalde gymbadge: -

Important Topics
► Regels
► Beginners Hoekje
► Uitleg
► Topic Search
► Pokémon Catching
► Pokémon Location
► Pokémon Evolving

► Pokemon Breeding
► Safari Zone
► Shiny Shop
Lotteries!
Loterijen
NIEUWE RANG!!!! EggEgg Raffle
NIEUWE RANG!!!! FirestoneEvolution Items Draw
NIEUWE RANG!!!! Bag_Charizardite_Y_Sprite Mega Stone Lottery
Safari Zone!
Current Safari Zone Pokémon:


Awards!
Personage van de Maand:NIEUWE RANG!!!! Ayy
Pokémon van de Maand:NIEUWE RANG!!!! Ayy
Topic van de Maand:NIEUWE RANG!!!! Ayy
Gevecht van de Maand:NIEUWE RANG!!!! Ayy

Linkpartner Button
NIEUWE RANG!!!! Kansai2
Code:
[url=http://kansai.actieforum.com/][img]http://s23.postimg.org/5bsqpj3w7/kansai2.png[/img][/url]
Linkpartners
NIEUWE RANG!!!! 334qjiw

 

 NIEUWE RANG!!!!

Ga naar beneden 
2 plaatsers

Wat denk jij van het idee?
Een erg slecht idee omdat...
NIEUWE RANG!!!! Vote_lcap0%NIEUWE RANG!!!! Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Een slecht idee omdat...
NIEUWE RANG!!!! Vote_lcap0%NIEUWE RANG!!!! Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Neutraal omdat...
NIEUWE RANG!!!! Vote_lcap0%NIEUWE RANG!!!! Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Een goed idee omdat...
NIEUWE RANG!!!! Vote_lcap0%NIEUWE RANG!!!! Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Een erg goed idee omdat...
NIEUWE RANG!!!! Vote_lcap0%NIEUWE RANG!!!! Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 0
 

AuteurBericht
Roxy Frost

Roxy Frost


Aantal berichten : 58
Leeftijd : 25
Woonplaats : En ik loop hier alleen in een te stille stad. Ik heb eigenlijk nooit last van heimwee gehad. Maar de mensen gaan slapen, de wereld gaat dicht. En dan denk ik aan Brabant want daar brand nog licht!

Karakter Kaart
Leeftijd: 14
Type trainer: Trainer
Pokémon Team:

NIEUWE RANG!!!! Empty
BerichtOnderwerp: NIEUWE RANG!!!!   NIEUWE RANG!!!! Emptyza dec 21, 2013 8:14 pm

Ja ik zat zo te denken; Waarom  heb je geen pokémon rangers op Kansai?
Dus ik dacht; Ik ga het gewoon voorstellen!

Wat doe je als ranger:
Als pokémon ranger loop je gewoon ergens rond of ga je op missies.
Je doel is om altijd pokémon en mensen te helpen.
Als ranger heb je 10 rangen die je kan halen door het laten slagen van een aantal missies.

Hoe word je een ranger:
Je kan een ranger worden en een ranger zijn.
Dus als je al een personage had kun je die veranderen in een ranger.
Dan moet je helaas wel al je pokémon weg doen op 1 na. (je partner pokémon)

Stappen plan:
Eerst stuur je een mail naar een ADMIN, die bepaalt dan of je ranger kan worden of niet.
Als het mag post je ergens (idee voor nieuwe plaatsen: Ranger school & Ranger Basis(die post moet dan bij de Ranger school)) wat je hebt mee gemaakt op de Ranger school. Minimaal drie stukjes van minimaal 10 regels en maximaal 10 stukjes.
Als je dit gedaan hebt moet je op de Ranger Basis een topic plaatsen waar je een diploma krijgt en vanaf dan een echte Ranger bent.
Een admin zal soms een open topic plaatsen waarin ze een aantal missies vertelt aan de rangers. Jij kan hier dan op reageren en een van de missies nemen.
Je gaat naar de plaats waar je je missie moet doen, en maakt een topic waarin je die doet.
Daarna ga je weer terug naar de Ranger Basis en meld je dat je opdracht is gelukt of mislukt. (LET OP: niet iedere opdracht laten lukken want dan word het Powerplay)
Als je geen missie hebt dan kun je gewoon gaan patrouilleren. (rondlopen en kijken of je iemand kan helpen)

Rangen:
Rang 1: 0 tot 1 geslaagde missies
Rang 2: 2 tot 3 geslaagde missies
Rang 3: 4 tot 5 geslaagde missies
Rang 4: 6 tot 7 geslaagde missies
Rang 5: 8 tot 9 geslaagde missies
Rang 6: 10 tot 12 geslaagde missies
Rang 7: 13 tot 15 geslaagde missies
Rang 8: 16 tot 19 geslaagde missies
Rang 9: 20 tot 25 geslaagde missies
Rang 10: +25 geslaagde missies

Partner pokémon:
Iedere Ranger heeft 1 partner pokémon, die helpen de Rangers met missies en blijven altijd bij ze.
Als je al een van de trainer rangen op Kansai hebt en dus meerdere pokémon, zul je er maar een mogen houden als partner en de rest moeten laten gaan. Je kan een wilde pokémon maar 1 topic bij je houden, dus niet dat je ineens in het begin al met 3 gevangen pokémon rond loopt.

Wilde pokémon:
Als Ranger kun je wilde pokémon vangen met je styler. Natuurlijk lukt niet iedere poging om een pokémon te vangen. Iedere styler heeft een andere kracht dus je kan geen hele sterke pokémon vangen met een beginners styler. Hou er ook rekening mee dat je als beginnende ranger nog niet zo heel erg goed bent als een professional. Alleen Rangers van rang 8 of hoger kunnen zeldzame pokémon vangen. En alleen Rangers van rang 10 kunnen legendarische pokémon vangen. (LET OP: zelfs rang 10 rangers hebben hier veel moeite mee.) Aan het einde van een topic moet je de gevangen pokémon weer laten gaan, of je moet toestemming vragen aan een Admin om ze nog iets langer bij je te houden.

Styler:
Iedere styler heeft een bepaalt limiet van aantal gevangen pokémon. Als het limiet bereikt is zul je er een moeten laten gaan om een nieuwe te vangen. Welke styler je hebt hangt af van welke rang je bent als Ranger.

Styler punten:
Omdat iedere styler zijn limiet heeft aan aantal pokémon gebruiken we hier een punten methode voor. Iedere gewone pokémon kost 1 punt, dus een Ranger rang 1 kan 3 gewone pokémon vangen. Iedere zeldzame pokémon kost 2 punten (LET OP: alleen Rangers van rang 8 of hoger kunnen deze vangen.) Iedere legendarische pokémon kost 3 punten (LET OP: alleen Rangers van rang 10 kunnen deze vangen.)

Styler soorten:
Een Ranger rang 1 heeft: Nog een school styler (gewone styler in het groen) en een punten aantal van 3.
Een Ranger rang 2 heeft: Een beginners styler (gewone styler in het oranje) en een punten aantal van 3.
Een Ranger rang 3 heeft: Een beginners styler (gewone styler in het oranje) en een punten aantal van 4.
Een Ranger rang 4 heeft: Een basis styler (gewone styler in het rood) en een punten aantal van 4.
Een Ranger rang 5 heeft: Een basis styler (gewone styler in het rood) en een punten aantal van 5.
Een Ranger rang 6 heeft: Een basis styler (gewone styler in het rood) en een punten aantal van 5.
Een Ranger rang 7 heeft: Een basis styler (gewone styler in het rood) en een punten aantal van 6.
Een Ranger rang 8 heeft: Een fine styler (een styler die je bestuurt met iets in je handschoen) en een punten aantal van 5.
Een Ranger rang 9 heeft: Een fine styler (een styler die je bestuurt met iets in je handschoen) en een punten aantal van 6.
Een Ranger rang 10 heeft: Een fine styler (een styler die je bestuurt met iets in je handschoen) en een punten aantal van 7.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elona Maple
Admin
Elona Maple


Aantal berichten : 145

Karakter Kaart
Leeftijd: 24
Type trainer: Scientist
Pokémon Team:

NIEUWE RANG!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: NIEUWE RANG!!!!   NIEUWE RANG!!!! Emptyza dec 21, 2013 8:45 pm

Hallo Roxy.

Ten eerste wil ik zeggen dat ik kan zien dat je veel tijd in de uitwerking van je idee hebt gestopt. Dat waardeer ik. Op het moment kan ik echter niet zeggen dat hij uitgevoerd zal worden.
Terwijl Ranger een originele rang zou zijn, weet ik niet zeker of het daadwerkelijk zou werken. Ik heb de rang 'Ranger' voorheen namelijk al eens eerder op een andere trainer RPG gezien, waarbij het niet echt soepel verliep, voornamelijk omdat er nauwelijks mensen waren die een Ranger wilden zijn. En de rangers die er al waren, die waren al snel inactief. Ook was het nog wel eens zo dat ze aan een missie begonnen maar hem dan niet af konden maken omdat er niemand in hun topic reageerde. In mijn ogen lijkt het niet zo dat er veel verschil zal zijn op deze RPG.
Ik zie er helaas persoonlijk weinig nut in als er een heel systeem wordt opgezet voor een enkel (of misschien zelfs twee, ik heb geen idee of er mensen zijn die een Ranger personage zouden willen). Als er echter meerdere mensen zijn die een Ranger zouden willen zijn, dan zou ik misschien nog wel een tweede keer naar dit idee willen kijken. Op het moment ziet het er dus helaas zo uit dat het niet nodig is om de Ranger rang in te voegen.

Mvg, Elona
Terug naar boven Ga naar beneden
https://kansai.actieforum.com
Roxy Frost

Roxy Frost


Aantal berichten : 58
Leeftijd : 25
Woonplaats : En ik loop hier alleen in een te stille stad. Ik heb eigenlijk nooit last van heimwee gehad. Maar de mensen gaan slapen, de wereld gaat dicht. En dan denk ik aan Brabant want daar brand nog licht!

Karakter Kaart
Leeftijd: 14
Type trainer: Trainer
Pokémon Team:

NIEUWE RANG!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: NIEUWE RANG!!!!   NIEUWE RANG!!!! Emptyzo dec 22, 2013 5:04 pm

Dat is goed hoor, maar misschien een idee voor later!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





NIEUWE RANG!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: NIEUWE RANG!!!!   NIEUWE RANG!!!! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
NIEUWE RANG!!!!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kansai :: Archief-
Ga naar: